וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו גברה על יוטה בלונדון

סל ניצחון של הרוקי ג'יימס ג'ונסון קבע 101:102 לבולס לעיני 18 אלף צופים באנגליה. ה-GM מעריכים: לייקרס תהיה אלופה

בעוד שאנחנו מצפים לבכורה של עמרי כספי במשחקה הראשון של סקרמנטו במסגרת קדם העונה שייערך בהמשך הלילה (4:00), פתחו הערב (שלישי) יוטה ושיקגו את המסע השנתי של קבוצות ה-NBA באירופה, כשהבולס ניצחו במשחק דרמטי 101:102 את הג'אז במשחק שנערך בלונדון. מעל ל-18 אלף צופים בבירת אנגליה הגיעו לאולם O2 החדיש, והתאכזבו לגלות שדרק רוז הסובל מפציעה קלה בקרסול לא נכלל בסגל של השוורים למשחק. מנגד היווה לואל דנג, שחקן נבחרת בריטניה שלקח חלק במשחק של שיקגו, היווה סוג של אטרקציה עבור הקהל המקומי, אך מי שבסופו של דבר גנב את ההצגה היה הרוקי של הבולס ג'יימס ג'ונסון, שקלע סל ניצחון דרמטי עם הבאזר אחרי שלקח ריבאונד התקפה וצלף מזווית קשה.

שתי הקבוצות ניצחו במשחק הראשון שלהן בקדם העונה, יוטה את דנבר ושיקגו את אינדיאנה, וגם הערב הבולס ניצחו והסתדרו גם בלי טיירוס תומאס (שסובל מפציעה בירך) וג'ון סלמונס (שנשאר בארצות הברית מסיבות אישיות). ג'ונסון סיים בסופו של דבר עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, דנג הוסיף 18 וג'נארו פארגו קלע 16 למנצחים. פול מילסאפ קלע 18 ליוטה, דרון וויליאמס קלע 16.

הבחירה של הג'נרל מנג'רים

עונת ה-NBA טרם נפתחה, אבל מנהלי הליגה כבר צופים את זהות האלופה. הג'נרל מנג'רס של קבוצות הליגה נשאלו בסקר המסורתי של פתיחת העונה את המנצחים הגדולים של השנה, ולמעלה מ-61 אחוז ממנהלי הקבוצות העריכו שלוס אנג'לס לייקרס תצליח לשמור על תוארה ותזכה באליפות גם השנה, כשאת המקום השני בטבלת ההערכות תופסות בוסטון וקליבלנד, כל אחת עם 18 אחוז.

לעומת זאת, 50 אחוז מהמנהלים העריכו כי בוסטון תהיה זו שתזכה באליפות המזרח, בעוד 43 מעריכים כי הקאבס יהיו אלופי המזרח. האלופה הנוכחית של המזרח, אורלנדו, קיבלה רק 7 אחוזים.

בכל הנוגע לזהות ה-MVP, הרי ש-69 אחוז מהג'נרל מנג'רים מאמינים שלברון ג'יימס יוכתר גם בתום העונה הנוכחית כשחקן היעיל ביותר, בעוד רק 17 אחוז מאמינים שקובי בריאנט יזכה בפרס היוקרתי. 79 אחוז מהמנהלים מאמינים שבלייק גריפין, הבחירה מספר 1 בדראפט, יוכתר כרוקי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully