וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "בנבחרת אני לא חושב על המיליונים שלי בבנק"

בארגנטינה מאשימים את הכוכבים בחוסר פטריוטיות, קרלוס טבז עונה לביקורות. זבאלטה הפרואני: "אם ננצח, ארגנטינה תבכה"

ככל שמתקרבים משחקי ההכרעה של ארגנטינה בבית מוקדמות מונדיאל 2010, כך עולה הלחץ במדינה. בתקופה האחרונה התקשורת בארגנטינה מבקרת באופן חריף את כוכבי הנבחרת, שמציגים יכולת נפלאה בקבוצותיהם באירופה אך מאכזבים שוב ושוב כשהם לובשים את המדים הלאומיים.

היום (שלישי) נחת קרלוס טבז בארגנטינה לקראת המשחקים המכריעים מול פרו (שבת) ואורוגוואי (רביעי), וזעם על העובדה שמפקפקים במחויבות שלו לנבחרת. "האם מישהו חושב שכשאני הולך לשחק עבור הנבחרת, אני חושב על המיליונים שיש לי בבנק?", אמר טבז, שספג ביקורת על הפערים ביכולת שלו בנבחרת ובמנצ'סטר סיטי, "אני לא צריך לקבל כסף בשביל לרצות לשחק בנבחרת הלאומית".

ואם לארגנטינאים לא הייתה מספיק מוטיבציה, הרי שבימים האחרונים גם הפרואנים הדליקו את הבחורים של מראדונה, כשסיפרו על רצונם העז לגבור על ארגנטינה. "אם ננצח אותם, הם גם יבכו וגם יראו את הגביע העולמי בטלוויזיה", אמר המגן הפרואני קרלוס זמבראנו, "לא כדאי להם לזלזל בנו, למרות שאנחנו במקום האחרון בבית".

בפרו, אגב, אומרים שהפחד הגדול של מהמשחק הוא לא היריבה והשמות הגדולים שלה. החלוץ ג'והאן פאנו אמר לקראת המשחק ש"מה שבעיקר מפחיד אותי זה השופט הבוליביאני. בואו נקווה שבעזרת השם, השיפוט יהיה טוב. הוא כבר שפט את פרו הרבה פעמים ודברים לא הסתדרו טוב מבחינתנו. נקווה שהפעם הוא לא ייתן העדפה לנבחרת הגדולה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully