וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע ווינר: שחזור הפיינל פור במלחה

מכבי תל אביב תפגוש את גלבוע/גליל (20:50, 5+ לייב) ומכבי חיפה את הפועל ירושלים (18:25, ער' 5) בחצי גמר גביע ווינר

גביע ווינר ממשיך לצבור תאוצה והיום (רביעי) יתקיים ערב חצאי הגמר של המפעל, כאשר בסיומו ידעו מי שתי הקבוצות שיזכו לשחק על התואר ביום חמישי. במשחק הראשון, וככל הנראה הצמוד מבין השניים, ייפגשו מכבי חיפה והפועל ירושלים, לשחזור חצי גמר הפלייאוף וחצי גמר הגביע מהעונה שעברה. המשחק השני יפגיש את מכבי תל אביב המתחברת עם הפועל גלבוע/גליל עליון של עודד קטש, שהדיחה את הצהובים בשנה שעברה מהמפעל.

יציעי מלחה יהיו מלאים לקראת המשחקים, לאחר שרוב הכרטיסים למשחקים נחטפו, ונשארו עשרות בודדות של כרטיסים שימכרו במשרדי הכרטיסים "בימות" בירושלים ו"לאן" בתל אביב מחר בבוקר וקופות האולם לא ייפתחו. כל ארבעת הקבוצות אשר העפילו לחצאי הגמר ילונו לאחר המשחקים בירושלים, לאחר שגם המפסידות ישתתפו במשחק על המקומות 3-4 ביום חמישי, על מנת למנוע עומס מיותר.

ביום רביעי אחר הצהרים אמור לנחות בארץ מאבריק קרטר, מנהלו האישי של לברון ג'יימס, שהוזמן כאורח הכבוד של מנהלת ליגת העל למשחקי חצי הגמר.

מכבי תל אביב – הפועל גלבוע/גליל עליון (20:50, 5+ לייב)

בקבוצה של פיני גרשון מתייחסים לחצי גמר גביע ווינר כאל משחק אימון נוסף לקראת פתיחת עונת היורוליג שלה בעוד שבוע ויומיים. למרות הניצחון על אשקלון ברבע הגמר, אף אחד בקבוצה הצהובה לא יצא מחוייך מיד אחרי הניצחון. לכולם ברור שהיכולת מול אשקלון לא תספיק לקבוצה באירופה. נקודת האור היחידה במשחק של יום שני היה רביב לימונד שהפתיע עם 21 נק' באחוזים טובים.

לגיא פניני ערב חצאי הגמר אמור להיות ערב מיוחד, כאשר הוא יפגוש בפעם הראשונה בהרכב מלא את אוהדי הפועל ירושלים, שיבואו לעודד את קבוצתם במשחק השני. גם לגל מקל יהיה זה ערב מיוחד, כשיפגוש לראשונה את חבריו מהעונה שעברה.

יניב גרין אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים קודם כל לעבור את חצי הגמר והגמר ורק אחרי זה לחשוב על לובליאנה. אתמול היה לנו משחק טוב וההפרש מפצה על הדקות הפחות טובות". צ'אק איידסון הוסיף: "כרגע אני לא יודע כלום על גלילגלבוע, אבל נראה וידאו שלהם ונלמד אותם". על המשחק חסר היציבות מול אשקלון אמר איידסון: "אנחנו בתחילת העונה, דברים כאלה קורים, אבל הדרך שבה שיחקנו במחצית השנייה היא הדרך בה אנחנו אמורים לשחק".

גם בגלבוע/גליל לא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה ברבע הגמר, למרות הניצחון הקליל על בני השרון. בקבוצה מחכים להתפתחויות בגזרתו של טוני גפני, לקראת המשך השחרורים מהמחנה של לוס אנג'לס לייקרס, ומקווים כי במידה והסנטר יגיע, תיפתר הבעיה של הקבוצה מתחת לסלים.

כמו כן בקבוצה לא מרוצים מהסדר במשחק כאשר הקבוצה רשמה 16 איבודים במהלך המשחק, מספר המעיד על בעיה בהובלת הכדור. הגארד היהודי-יווני, מריוס מטלון ממשיך להבחן בקבוצה, אך עדיין לא הצליח לסדר את עניין אזרחותו, ובשלב זה אם יוחתם, ייחשב לזר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully