וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון יודעים: הטבלה לא משקרת

קצוראניס אמר עם פתיחת האימונים לקראת לטביה: "שוויץ ויוון הן הטובות בבית". רהאגל לא מוכן לוותר על שחקני פנאתינייקוס

לא רק נבחרת ישראל החלה בהכנות לקראת מחזורי הסיום של בית ב' במוקדמות המונדיאל. נבחרת יוון פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת המשחק הקריטי בבית מול לטביה בשבת, כשברקע גוברים החששות מתיקו ואיבוד המקום השני לטובת ישראל, המחזיקה בהפרש שערים עדיף על השתיים. ליוון ולטביה 14 נקודות ולישראל 12, בחלוף שמונה מחזורים.

המאמן הגרמני של הנבחרת, אוטו רהאגל, נאלץ להתמודד לא רק עם הכושר הרע של נבחרתו (1:1 מאכזב במולדובה במחזור הקודם והפסד לשוויץ לפני כן) אלא גם עם דרישת חלק מהקבוצות לא לזמן את שחקניהן ולאפשר להם מנוחה. מוליכת הטבלה פנאתינייקוס, שניצחה אתמול 0:4 את לאריסה בליגה ושלחה עשרה נציגים לסגל, ביקשה לגרוע ממנו את יורקאס סייטרידיס, אלכסנדרוס ציוליס ואבנגלוס מנציוס, שלטענת אנשי המועדון לא כשירים במאה אחוז. אלא שרהאגל, שיחסר גם כך את סוטיריס קירגיאקוס המורחק במשחק מול טלביה וכן את אנגלוס חריסטאס הפצוע, החליט להתעלם מהדרישה.

המאמן הוותיק גם התייחס לפני האימון ליריבה, כינס את השחקנים ואמר: "מול לטביה חייבים לשחק אגרסיבי, אבל עם זאת להיות זהירים בהגנה כי הם מסוגלים לעקוץ בהתקפות מהירות. זו נבחרת שאף פעם לא סופגת תבוסות והם יבואו לשחק על תוצאה".

הקשר קוסטאס קצוראניס התייחס לדירוג בבית: "לדעתי אנחנו ושוויץ הנבחרות הכי טובות, ואני לא חושב שנקלענו למשבר בעקבות התוצאות האחרונות. אנחנו נמצא את הפתרון. נהיה במונדיאל בסופו של דבר כי אנחנו רוצים לעשות זאת עבור הקהל, ההתאחדות, המאמן ועבורנו". חברו גיורגיוס סמאראס הוסיף: "המטרה שלנו היא שני ניצחונות בשני המשחקים. יש לנו את האיכות ואין צורך להיות תלויים באף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully