וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון: "ריאל מדריד הורסת נשיאים, מאמנים ושחקנים"

נשיא הבלאנקוס לשעבר יצא בביקורת חריפה על המועדון לאור הביקורות על פלגריני. היגואין על הנבחרת: "חלום שמתגשם"

ההפסד המפתיע 2:1 בתחילת השבוע לסביליה לא התקבל באופן שקט במיוחד בקרב ריאל מדריד. הבלאנקוס הנוצצים, שעד אותו משחק ניצחו בכל חמשת המחזורים הראשונים, ראו את הקבוצה הסימפטית של סביליה חושפת את שלל הבעיות בסגל של מנואל פלגריני, ובעיקר - מדגימה כי אפילו העונה, על אף הרכש המדהים של הקיץ, גם ריאל מדריד לא בלתי מנוצחת או חסינה להכל.

באופן מפתיע משהו, אחד האנשים הנסערים ביותר בעקבות הביקורת הציבורית והתקשורתית על מאמן הקבוצה, מנואל פלגרני, הוא דווקא רמון קלדרון נשיא המועדון לשעבר. "לריאל מדריד יש קבוצה מצוינת והם פתחו את העונה נהדר. כואב לי שבגלל שהם מפסידים משחק אחד נגד קבוצה מצוינת, אחרי חמישה נצחונות והרבה שערים, הם כבר מתחילים לפקפק במאמן", אמר קלדרון.

"אבל זה המאפיין של המועדון. ריאל מדריד הורסת נשיאים, מנהלים, מאמנים ושחקנים. מאוד קשה להצליח במועדון. הנשיא הנוכחי נאלץ לעזוב אחרי שלוש שנים בהן הקבוצה לא זכתה באף תואר, ואני נאלצתי לעזוב גם כן כי בלתי אפשרי היה להתמודד עם הלחץ ועם העלבונות כלפי אשתי וילדיי".

סוגיה נוספת שהכעיסה את קלדרון היא שהנשיא הנוכחי, פלורנטינו פרז, החליט שלא לתלות את תמונותיו של קלדרון בסנטיאגו ברנבאו. "זה קצת מוזר להתעלם משתי אליפויות רצופות - משהו שלא קרה 21 שנים". לאחר מכן לקח קלדרון בעלות מסוימת על עסקת העברתו של כריסטיאנו רונאלדו, ואמר: "אני לא רואה אותו כשחקן שלי, אבל הוא הגיע לריאל מדריד הודות לעסקה שנעשתה בתקופתי. עם זאת, הוא לא הגיע בשביל הנשיא, אלא עבור המועדון".

פרדזה דווקא מנסה להרגיע

עוד לפני ההתבטאויות החריפות של קלדרון, דיבר המנהל הספורטיבי של הקבוצה, מיגל פרדזה עם התקשורת הספרדית, וניסה להרגיע את הרוחות. "לברצלונה לקח 20 שנה להגיע להצלחה שלהם, לסגנון שלהם. ציפיות ומטרות זה דבר אחד, אבל מציאות היא דבר אחר לגמרי", אמר. באשר לכריסטיאנו רונאלדו, שלא שיחק ביום ראשון והקבוצה בהחלט הרגישה בחסרונו, אמר פרדזה: "הוא שחקן גדול שיכול להכריע משחקים, אבל מועדון כמו ריאל מדריד לא יכול לסמוך על שחקן אחד בלבד. המועדון צריך להתעלות מעל שחקן כזה או אחר".

למרות ההפסד, פרדזה מעניק למאמנו, מנואל פלגריני, חיפוי וגיבוי מוחלט. "הוא לא מאבד את קור הרוח שלו, וזה חיובי. במועדון קשה כמו שלנו, חשוב שיהיו לך עצבי ברזל. כמה שאתה דוחף קבוצה, היא צריכה זמן. אנחנו מאמנים שקיבלנו את ההחלטה הטובה, ושפלגריני מסוגל לנהוג בפרארי הזו", אמר פרדזה.

בתוך כך, חלוץ הקבוצה, גונזאלו היגואין הנהדר, מאושר מזימונו לנבחרת ארגנטינה סוף סוף. "זה חלום שמתגשם עבורי, ואני מאוד נרגש. זה משהו שרציתי כבר הרבה מאוד זמן, ואני מקווה לנצל את ההזדמנות". באשר למצבה הקשה של נבחרתו, אמר החלוץ המצוין: "אנחנו מקווים שהאווירה בנבחרת תשתפר, על המגרש ומחוצה לו. זה יעזור לנו להגיע למונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully