וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת ניצחה את הפועל רעננה 1:2

המארחים חגגו בקרב העולות החדשות עם שערים של תומר חמד (7), שגם בישל את השני לכיאל (12). ביטון רק צימק (17)

במפגש בין שתי עולות חדשות קיוותה זו מרעננה לניצחון בכורה אי פעם בליגת העל, אלא שהיא תיאלץ לחכות שבוע נוסף כדי לעשות כך, שכן למכבי אחי נצרת היו תכניות אחרות. כזכור, המארחת עשתה את הספתח שלה לעונה עם ניצחון קטן 0:1 על עולה נוספת, הפועל עכו, והערב היא המשיכה את הפורמה הטובה מול העולות החדשות שצפויות להיאבק איתה בתחתית, כשהשיגה שלוש נקודות מאוד חשובות הודות למחצית ראשונה מצוינת, בעיקר בניצוחו של תומר חמד. אחי נצרת מטפסת למרכז הטבלה, בעוד רעננה נשארת מתחת לקו האדום, עם שתי נקודות זכות בלבד.

הפתיחה של המארחת היתה מוחצת, כשכבר בדקה השביעית פרץ היטב איב ג'ידה מהאגף הימני, הרים כדור לרחבה ותומר חמד הגיע ראשון כדי לנגוח את ה-0:1 של אחי נצרת. אחי נצרת לא עצרה, ובדקה ה-12 מסר חמד מצד שמאל ללוהאב כיאל, שבעט חלשה ממרכז הרחבה והכניע את שאול סמדג'ה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-17 רעננה צימקה, כשדודו ביטון ניצל עם הראש שגיאה של ניגמטולין כדי לקבוע 1:2. במהלך המחצית השניה חיפשה רעננה את שער השוויון המיוחל, אך החמצה ענקית של רז כהן בתוספת הזמן מנעה ממנה את התענוג. אחי נצרת התגוננה היטב, והשיגה את הניצחון השני שלה העונה.

הרכב מכבי אחי נצרת: רוסלאן ניגמאטולין, אדהם האדיה, אריק אקוטו, ווהאב ברכאת, מאג'ד יונס, לוהאב כיאל (שלומי חנוכה, 69), איב ג'ידה (מוחמד עמאריה, 74), מארק גורמן (מייקל טאקורה, 65), יניב לוזון, צ'טם נטויה, תומר חמד.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרמולי, איתי אלקסלסי (ארמנדו לסקאנו, 46), תמיר פור, לירה (רז כהן, 81), סטיבן כהן, דודו ביטון כריסטיאנו דוס סנטוס (אבי כנפו, 67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully