וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הביסה את בני סכנין 0:3

האדומים המלהיבים מהכרמל לא התקשו מול החבורה של קוליק, ונעזרו בשערים של אבוקרט (7), בלו (16) וגל אראל (90)

בכל פתיחת ליגה, ממהרים כל הפרשנים והאוהדים לסמן קבוצה אחת שמצליחה לחבר ניצחון אחד או שניים, וממהרים להכתיר אותה כמפתיעה של העונה, או הלהיט של הליגה. הפועל חיפה סומנה ככזו, במיוחד לאחר הניצחון על מכבי תל אביב במחזור הקודם, ועד כה עושה רושם שהאדומים הם הדבר האמיתי. שחקניו של דורה דרסו הערב (שבת) במשחק החוץ שלהם את בני סכנין, 0:3 ונותרו בשלישייה הראשונה בטבלה. מה שבטוח הוא, שאין כרגע קבוצה שהיתה רוצה לפגוש את החבורה באדום, שנראה שעלתה לליגת העל לא רק בשביל להישאר בה.

חיפה פתחה מצויין ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-7, כשבריאן חרסיסיץ' פרץ מצויין מהאגף, הוציא כדור רוחב טוב אותו הדף מאיר כהן היישר לרן אבוקרט, שכבש מקרוב, וקבע 0:1 להפועל חיפה. האורחים המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-16 שוב מצאו את הרשת. כדור עומק של ערן לוי הגיע לירו בלו שניסה למסור, הכדור חזר אליו, ובלו שלח פצצה אל הרשת, כדי להכפיל את היתרון של האורחים. בדקה ה-90, נעצה חיפה את המסמר האחרון, כשגל אראל כבש את השלישי, ושלח את אוהדי סכנין להטיח קללות רבות אל עבר המאמן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, מוחמד זבידאת, טל חן, פטי יא יא, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, חאיר סספדס, ראובן עובד, קאדו, ג'קו ערפאת.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי, אמיר אבו ניל, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully