וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה חוזרת למקום הראשון בעולם

ניצחונה של האמריקאית על מאקארובה בבייג'ינג העלה אותה ל-1/8 הגמר ולראשות הדירוג. טוקיו: דל פוטרו הודח בסיבוב ה-1

סרינה וויליאמס חוזרת למקום הראשון בעולם. האמריקאית ממשיכה לעשות חיל בטורניר בייג'ינג (משטח קשה, סך פרסים 4.5 מיליון דולר) ועלתה היום (שלישי) לשמינית הגמר אחרי שניצחה את הרוסיה אקטרינה מאקארובה, הטניסאית שהדיחה את שחר פאר בסיבוב הראשון, בתוצאה 3:6, 2:6. ניצחונה של סרינה והפסדה של דינארה סאפינה לשואי ז'נג, יגרום לחילופי מקומות בין השתיים בדירוג ה-WTA הקרוב. בשלב הבא מצפה לסרינה משוכה גבוהה יותר, כשתתמודד נגד המנצחת בעימות בין דניאלה האנטוחובה לנדיה פטרובה.

מריה שראפובה, שזכתה בשבת בטורניר טוקיו, המשיכה בכושר הטוב שלה גם נגד ויקטוריה אזרנקה. הבלארוסית הנאווה לא יכלה לכוכבת הרוסיה, שניצחה אחרי שלוש מערכות בתוצאה 3:6, 7:6, 5:7. שראפובה תתמודד בשמינית הגמר נגד המנצחת בין ילנה יאנקוביץ' (אותה פגשה בגמר טוקיו) לשואי פנג הסינית.

האיטלקיה פלאביה פנטה ניצחה 6:3, 5:7, 3:6 את קטרינה בונדרנקו, והיא עשויה להתמודד נגד בת ארצה פרנצ'סקה סקיאבונה, במידה שזו תנצח את ורה זבונרבה. אלנה דמנטייבה העפילה אף היא לשלב הבא אחרי 4:6, 3:6 על ההונגריה מלינדה סינק. דמנטייבה תפגוש את הסינית נה לי שניצחה את הצ'כית לוסי ספארובה 6:4, 0:6, 4:6.

אנדי רודיק הופתע בסיבוב הראשון של טורניר הגברים בבייג'ינג (סך פרסים 3.3 מיליון דולר). האמריקאי, פינאליסט טורניר ווימבלדון, הודח מהטורניר לאחר הפסד 6:2, 6:4 לפולני לוקאש קובוט, שהמשיך לשמינית הגמר. המדורג חמישי פרננדו ורדאסקו ניצח את רובי ג'ינפרי 7:6, 1:6, 2:6. גם הקרואטי איבן ליוביצ'יץ' בשמינית הגמר אחרי שגבר על הצרפתי פול הנרי מתיו 6:7, 6:4, 1:6. פרננדו גונזלס ניצח את דויד פרר 5:7, 4:6, ומראט סאפין, לשעבר המדורג ראשון בעולם, עלה שלב אחרי ניצחון 4:6, 2:6 על הארגנטינאי חוסה אקסוסו. רפאל נדאל הזיע לא מעט לפני שצלח את המפגש עם הקפריסאי מרכוס בגדאטיס, בעזרת ניצחון 4:6, 6:3, 4:6.

דל פוטרו טרם התעורר

אחרי שזכה באליפות ארצות הברית, חואן מרטין דל פוטרו הפך לגיבור ספורטיבי בארצו, והתקבל בחיבוק על ידי המון אדם בכל מקום אליו הלך. נראה שרגליו של דל פורטו עדיין לא על הקרקע והראש בעננים. הארגנטינאי הודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר טוקיו, לאחר הפסד מפתיע מאוד למדורג 189 בעולם, הצרפתי אדוארד רוג'ר-ואסלין, בתוצאה 6:4, 6:4.

דל פוטרו, לו זה היה המשחק הראשון מאז גבר על פדרר בניו יורק, סירב לתלות את ההפסד בתירוצים כמו כאב בטן וג'ט-לג מהם סבל. "לא הרגשתי 100 אחוז, וכולם ראו את זה", אמר דל פוטרו במסיבת העיתונאים, "הייתי עייף וכאבה לי קצת הבטן, אבל אלה לא סיבות להפסד. היריב שלי פשוט שיחק מצוין וניצל את ההזדמנויות שלו". דל פוטרו, פינאליסט הטורניר בשנה שעברה ומדורג חמישי בעולם כיום, הוסיף בסיום: "כל אחד יכול להפסיד". רוג'ר-ואסלין היה מופתע בעצמו מהניצחון: "זה לא ייאמן. אני מכיר אותו יותר טוב משהוא מכיר אותי, זאת אולי הסיבה שבזכותה ניצחתי". לאוסטרלי לייטון יואיט לא היו בעיות, והוא העפיל לשמינית הגמר אחרי ניצחון על היפני טאצומה איטו 1:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully