וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי יערוך את הבכורה מול פורטלנד

הפורוורד יפתח על הספסל הלילה (04:00) במשחק ההכנה הראשון של הקינגס מול הבלייזרס. קרטר הצטיין במדי אורלנדו

איתי חסיד

וידאו הכנות של שיקגו בולס ויוטה ג'אז: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי שבועות רבים של אימונים, יערוך הלילה (בין שלישי לרביעי, 04:00) עמרי כספי את הופעת הבכורה שלו במדי סקרמנטו, כשהקינגס ייצאו לרוז גארדן של פורטלנד למשחק טרום העונה הראשון שלהם מול הטרייל בלייזרס. "בקדם העונה הזה אנחנו צריכים ללמוד את הקבוצה שלנו", אמר מאמן הקינגס, פול ווסטפאל, לקראת המשחק הלילה. "כל קבוצה היא קצת שונה, אבל בהחלט יש לנו הרבה מאוד דקות משחק לחלק, רוטציה רחבה והרבה החלטות שעלינו לקבל". הקינגס ערכו אימון פתוח לתקשורת ולקהל ביום שבת אל מול 4,500 צופים נלהבים בארקו ארינה, ולאחר צמד המשחקים הקרובים מול פורטלנד (הלילה וביום רביעי), הקבוצה תנוח עד ה-15 לחודש, אז מחכה לה משחק אימון נוסף, הפעם מול הלייקרס בלאס וגאס.

כספי עצמו לא יפתח בחמישיה של סקרמנטו, שצפויה לכלול את טייריק אוואנס כרכז, קווין מרטין, דזמונד מייסון (שחתם בקבוצה בשבוע שעבר), ג'ייסון תומפסון ושון מיי, שיחליף את ספנסר הוז הפצוע בקרסול. את המשחק ישפטו רביעיית שופטים מחליפה, זכר לסכסוך העבודה המתמשך בין השופטים והליגה. משחק אימון מעניין נוסף יפגיש את יוטה עם שיקגו בלונדון (שלישי, 20:30, שידור ישיר ב-ESPN), כשיוסטון וסן אנטוניו ייאבקו בדרבי טקסני, ופרטיזן בלגרד, שהובסה לפני מספר ימים לדנבר, תשחק מול פיניקס.

קרטר נכנס לעניינים

ההכנות לעונת ה-NBA הקרובה בעיצומן, והלילה (בין שני ושלישי) נערכו שני משחקי אימון. סגנית האלופה אורלנדו מג'יק ניצחה את המאבריקס בדאלאס 105:110, כש"אייר קנדה", וינס קרטר, עורך בכורה לא רשמית די מוצלחת עם 21 נקודות. דטרויט פיסטונס עברה מהפכה הקיץ. אלן אייברסון, ראשיד וואלאס ואנטוניו מקדייס עזבו, בן גורדון וצ'רלי וילנואבה באו, ולקבוצה מונה מאמן חדש, ג'ון קיוסטר. למרות השינויים הרבים, הפיסטונס ניצחו בביתם את מיאמי 83:87.

דאלאס - אורלנדו 110:105

מעברו של וינס קרטר לפלורידה היה אחד הבולטים הקיץ, וכבר במשחק הראשון במדי המג'יק הוא הפגין את יכולותיו. קרטר הפציץ 15 מ-21 הנקודות שלו ברבע השלישי (7 מ-18 מהשדה, 3 ריבאונדים), ויחד עם יכולת טובה של ברנדון באס (7 מ-13 הנקודות שלו נקלעו ב-2 הדקות האחרונות), אורלנדו ניצחה לאחר שפיגרה במינוס 5, 2:41 דקות לסיום. דוויט הווארד קלע 17 (4 מ-11 מהשדה) והוריד 11 ריבאונדים לפני שיצא בשש עבירות באמצע הרבע השלישי. רשארד לואיס קלע 18, ובינתיים הוא עסוק בחימום לקראת העונה, משום שהושעה מעשרת משחקיה הראשונים לאחר שנבדק ונמצא כי השתמש בסמים. דירק נוביצקי הוליך את המאבריקס עם 23 נקודות (3 מ-12 מהשדה), כולל 17 מ-19 מהעונשין. דרו גודן קלע 18.

דטרויט - מיאמי 83:87

מהרגע שהרוקי אוסטין דיי הגיע לדטרויט, השוו אותו לטיישון פרינס, והגג שהוריד לדווין וויד ברבע השני הזכיר את אותה חסימה מפורסמת של פרינס על רג'י מילר בפלייאוף של 2004. "וויד אמר לי 'מאבק יפה' אחרי החסימה", אמר דיי, "איבדתי כדור וניסיתי לחפות על זה בהגנה. הקהל בדטוריט מעריך את זה". בן וואלאס, שחזר לפיסטונס אחרי שלוש שנים, קלע 4 נקודות, בן גורדון, הרכש הטרי, קלע 11 (2 מ-9 מהשדה) אך איבד 6 כדורים. כריס ווילקוקס הוסיף 11, אבל מי שהוליך את כל החבורה המנצחת היה לא אחר מאשר וויל ביינום, שקלע 15 ב-5 מ-7 מהשדה). וויד הוליך את מיאמי עם 18 נקודות (6 מ-13 מהשדה), אודוניס האסלם הוסיף 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully