וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי אל פראג' הסעודי השתלט על פורטסמות

אחרי 43 יום בלבד כבעלים, ולאחר שלא עמד בנטל הכספי, מכר סולימאן אל פאחים 90 אחוז ממניותיו לאיש העסקים הסעודי

קצת יותר מחודש אחרי שנרכשה על ידי סולימאן אל פאחים, לפורטסמות יש כעת בעלים חדש. המועדון הודיע כי 90 אחוז מהמניות של אל פאחים הועברו לאיש העסקים הסעודי עלי אל פראג'. "החוזה בין הצדדים נחתם ויאפשר העברת כספים לתשלום לשחקנים ולחברי ההנהלה", נכתב בהודעה רשמית מטעם במועדון.

כזכור, אל פאחים רכש את פומפי מסשה גאידמק, בנו של ארקדי, אך החזיק בו בפועל 43 ימים בלבד. בשבוע שעבר פורסם באנגליה כי המועדון נמצא בקשיים כלכליים, והמועדון אישר כי השחקנים לא קיבלו משכורות. פרוטסמות נמצאת בחובות של מיליונים והבנקים דרשו שהכסף ישולם מיידית מהכספים שנכנסו מזכויות השידור והרווחים ממכירת שחקנים בחלון ההעברות.

אל פאחים ניסה להרגיע והבטיח כי ידאג להזרמה מיידית של 50 מיליון ליש"ט לקופת המועדון, אך נאלץ למכור את רוב מניותיו לאל פראג', שהתעניין בקבוצה כבר בקיץ. לאחר שנודע כי אל פאחים לא מסוגל לעמוד בנטל הכספי, דאג היו"ר פיטר סטורי להחזיר לשולחן המו"מ את אל פראג'. הסעודי עבר את מבחני האופי והבדיקות שמבצעת הפרמיירליג לבעלים זרים ועל פי דיווחים, כבר הזרים לקבוצה חמישה מיליון ליש"ט לתשלום משכורות.

כזכור, פורטסמות, קבוצתו של טל בן חיים, רשמה את פתיחת העונה הגרועה של קבוצה בליגה הבכירה באנגליה ב-79 השנים האחרונות כשהפסידה בכל שבעת מחזורי הפתיחה, לפני שהשיגה ניצחון ראשון העונה בשבת, 0:1 על וולבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully