וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול פנאתינייקוס גם טועמה לא יכול לעזור

הקשר הישראלי שיחק 90 דקות בהפסד של לאריסה 4:0 למוליכת הליגה היוונית. וינטרה, קצוראניס וסיסה (צמד) כבשו

המחזור השישי בליגה היוונית ננעל הערב (שני) עם משחקה של הקבוצה המושלמת היחידה שנותרה בליגה, פנאתינייקוס, מול לאריסה, ללא שמעון אבוחצירא הפצוע ועם סלים טועמה בהרכב. קבוצת התחתית החזיקה מעמד כמעט מחצית, אך לבסוף התפרקה והובסה 4:0, מה שמשאיר אותה במקום ה-14, מתחת לקו האדום עם שלוש נקודות.

האורחים, למרות מאזן רע של שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים, הפגינו מחצית ראשונה נחושה, עמדו טקטית מצוין ולא איפשרו לפנאתינייקוס להגיע למצב אחד, כשבצד השני נדרש השוער צורבאס לעצור בעיטה של דה ניגריס, ואת הריבאונד שלח טועמה החוצה. בדקה ה-34 קיבל הקשר הישראלי כרטיס צהוב וקבוצתו המשיכה להוות יריבה שקולה, אך אז הגיעה השגיאה הראשונה בעורף ומגן הנבחרת לוקאס וינטרה ניצל זאת כדי להוריד את פאו להפסקה עם יתרון.

לאריסה, שמצאה את הרשת רק שלוש פעמים העונה, לא הצליחה להגיע לכדי סיכון על שערו של גלינוביץ', ובצד השני ספגה עוד פעמיים. בדקה ה-66 קוסטס קצוראניס הבקיע שער יפה בבעיטה מרחוק, וארבע דקות לאחר מכן נעץ ג'יבריל סיסה מקרוב את השער השלישי. טועמה, שהיה הטוב בקבוצתו בדקות בהן היוותה יריבה שקולה, עוד שלח כדור למשקוף בדקה ה-77, אבל המשחק כבר היה צבוע בירוק.

סיסה האימתני, שספג צהוב לאחר שחגג מחוץ לכר הדשא בשער הראשון שלו, התעצבן על ההחלטה וענה לשופט עם הרביעי בדקה ה-87. פנאתינייקוס עם ניצחון שישי בשישה משחקים, מחזירה לעצמה את המקום הראשון. לאריסה תמשיך לחפש את ניצחון הבכורה לאחר פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully