וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בדרך למפגש עם מכבי תל אביב

מארוסי גברה 70:79 על אלבה ברלין, ותיכנס לבית ג' של הצהובים אם לא תמעד בגומלין. 73:82 מפתיע לאורלאן בטרביזו

שלב המוקדמות השני של עונת 2009/2010 ביורוליג נפתח הערב (שלישי), עם שני המשחקים הראשונים בהתמודדות הישירה על שני המקומות הפנויים בשלב הבתים. במשחק הראשון גברה מארוסי היוונית על אלבה ברלין 70:79 ויצרה מקדמה לקראת הגומלין, כשהמנצחת במפגש הכפול ביניהן תעפיל לבית ג' בו משחקת גם מכבי תל אביב. אורלאן הצרפתית הפתיעה את בנטון טרביזו עם ניצחון חוץ 73:82 במאבק על הזכות להשתחל לבית ב' אותו מובילות אולימפיאקוס ואפס פילזן.

מארוסי - אלבה ברלין 70:79

אחרי שקרעה את אריס סלוניקי ללא רחמים בגומלין הקרב הכל יווני בסיבוב הראשון, מארוסי ניצלה את הביתיות גם מול האורחים מגרמניה, והשיגה מקדמה נאה לקראת המשחק הקובע בברלין ביום ראשון הבא. היוונים דווקא פתחו גרוע את המשחק, אך ידעו לחזור בעזרת הקהל הביתי עם רבע שלישי מצוין (13:28) בו למעשה הוכרע המשחק.

אלבה פתחה נהדר ושלשות של ג'וליוס ג'נקינס סידרו לה יתרון 12:19 בסיום הרבע הראשון. עד להפסקה נשמר ההפרש ואז החלה הריצה של מארוסי, בעיקר בגלל איבודי הכדור הרבים של הגרמנים (21) ותרומה נהדרת מהספסל של דימיטריוס מברואידיס, שהוביל את קלעי המארחת עם 19 נקודות וגם היה הריבאונדר המצטיין שלה עם חמישה כדורים חוזרים ב-20 דקות בלבד. קוסטאס קמאיקוגלו הוסיף 16, מיכאליס פלקאנוס 14 ובילי קיז תרם 12 למנצחים. בלגוטה סקוליץ' הוביל את אלבה עם 14 נקודות ורשאד רייט ועמנואל מקלרוי קלעו 12 כל אחד.

בנטון טרביזו - אורלאן 82:73

אורלאן הצנועה, שבעשור הקודם עוד בילתה בליגה השלישית בצרפת, ניצבת בפני העפלה היסטורית לשלב הבתים ביורוליג בהופעתה הראשונה אי פעם במסגרת אירופית, אחרי ניצחון חוץ מרשים בטרביזו על בנטון. בשורות הצרפתים כיכב הזר האמריקאי סדריק בנקס, לשעבר במכבי ראשון לציון.

הניצחון הביתי הגדול 56:81 על שרלרואה בסיבוב הקודם הכניס את אורלאן למומנטום אדיר, והאיטלקים, שעבדו קשה מול ונטספילס כדי לעלות לסיבוב השני, קרסו ברבע השני, אותו ניצחו הצרפתים 6:27! מכאן כל מה שנותר לבנטון הוא להילחם על כבודה, ועד לסיום צימקו שחקניו של פרנצ'סקו ויטוצ'י את ההפרש, שנשאר דו ספרתי. בנקס הוביל את אורלאן עם 22 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת), ג'סטין דואלמן הוסיף 18 ואוסטין ניקולס 13. קרטייה מרטין שמר את בנטון בתמונה לקראת הגומלין עם 23 נקודות (5 מ-10 לשלוש) שצימקו את הפער לתשע בלבד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully