וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "אנחנו גרמנו למצב הקיים"

5.10.2009 / 17:30

מגן נבחרת ישראל התייחס לסיכוי הנמוך להעפיל למונדיאל, אך קרא לקהל להגיע למשחק בשבת. שכטר: "מולדובה מסוכנת"

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: עידן גורל

הסגל כבר פורסם, השמות נחשפו ללא הפתעות מרעישות ועכשיו סופרים את הימים לקראת המשחק מול מולדובה בשבת. לנבחרת ישראל עדיין יש סיכוי כלשהו להתברג למקום השני המוביל לפלייאוף, כשהיא נמצאת במקום הרביעי בבית ב' עם 12 נקודות, לעומת 14 של לטביה ויוון ו-18 של המוליכה שוויץ. שחקניו של דרור קשטן צריכים להתפלל לתיקו במשחק בין יוון ללטביה, זאת כמובן אם לא יתבזו שוב לעיני הקהל הביתי. אז אפשר יהיה אולי לחזור ולחלום.

בן דיין שומר על תקווה

למסיבת העיתונאים הראשונה השבוע התייצבו צמד שחקני הפועל תל אביב, איתי שכטר ודדי בן דיין, שרק אתמול שיחקו עם קבוצתם בניצחון 0:3 על מכבי נתניה, בה שיחקו בעונה שעברה. "אני חושב שכל עוד יש סיכוי צריך להילחם, במיוחד כשמדובר בנבחרת ומשחקים בשביל הסמל והדגל", אמר בן דיין. "הסיכויים אולי לא לטובתנו, אבל המשחק הזה בכל מקרה יכול לעזור לחבר'ה הצעירים מבחינת ניסיון. אנחנו הבאנו על עצמנו את המצב הקיים, בו הסיכויים לא ברגלנו, אבל אני עדיין חושב שתמיד יש מה למכור בנבחרת".

על הקהל שלא ממש מתרגש ממשחקי הנבחרת, אמר המגן: "יש לנו שחקנים שמגיעים מהליגות באירופה, והקהל הישראלי יכול לבוא וליהנות ממה שלנבחרת הישראלית יש להציע. אנחנו נעשה את המקסימום כדי לגרום להם הנאה. נבין אם הקהל לא יגיע, כמו נגד לוקסמבורג, אבל אני חושב שאז הם פיספסו הצגה. מן הראוי שיבואו לראות אותנו ולתמוך בנו. התוצאות מדברות בעד עצמן, לא השכלנו לנצח במספר משחקים ומה שנותר הוא להתכונן בצורה טובה ולעשות את כל מה שניתן. אולי נגדיל את הסיכויים שלנו אם יתמזל מזלנו ואלה שמדורגות מעלינו יאבדו נקודות".

בן דיין מבכה דווקא קמפיינים קודמים, ולא את זה שהסתיים עבורו יחסית מוקדם: "אני פחות כועס ומאוכזב מטורניר המוקדמות הזה, אלא מקמפיינים קודמים כמו זה עם נילסן והשער של הרצוג מאוסטריה בדקה ה-90. אז היה קשה. הפעם אנחנו לא בלחץ הזה, למרות שאני חושב שיש עדיין סיכוי מאוד קטן. זה החלום של כל שחקן להגיע למונדיאל, ובסופו של יום יכול להיות שאסתכל לאחור ואראה שמשהו חסר. אולי בקמפיין הבא, עם הדור החדש והמוכשר, נצליח לעשות זאת".

שכטר רוצה המשכיות

איתי שכטר, שכבש אתמול צמד וסגר שבוע אישי מצוין, אמר: כל עוד יש סיכוי הנבחרת תעשה הכל כדי לנצח ולשמור גם על הסיכוי הקטן שקיים להגיע לפלייאוף. אני חושב שאני בכושר מצוין, הכי טוב בקריירה הקצרה שלי. אני שחקן צעיר שחייב המשכיות וצריך להמשיך לעבוד קשה. אני מקווה שיהיה בסדר. שחקנים שמשחקים באירופה עם הקבוצות שלהם צוברים ניסיון ויכולים רק לתרום, זה עוזר".

החלוץ התייחס בדבריו גם ליריבה בשבת: "מולדובה נבחרת חזקה, הם עשו לנו חיים קשים במשחק הראשון. הם יבואו משוחררים והם יהיו מסוכנים. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים, ולהתייחס רק לנבחרת שלנו. בעזרת השם, עם קצת מזל, נשמע גם תוצאה חיובית מהמשחק השני".

בן סהר, חלוצה של אספניול שהסדיר את נושא גיוסו לצה"ל ויוכל לעמוד לרשת הנבחרת, נחת בארץ והתייחס לנושא. "אני רוצה להודות לאבי לוזון, אני אפגש עם הצבא ואסדיר איתם את הדברים. לא אהבתי שכינו אותי משתמט, אני רוצה לשים את כל זה מאחור ולעשות הכל בשביל הנבחרת".

במסיבת העיתונאים התייחס בן דיין בקצרה לנושא סהר: "אני לא יודע איזה הסדר הוא עשה עם הצבא, אבל מה שהוא עשה הוא עשה חוקי. אם מישהו יודע אחרת, שיגיד".

מאימון הערב חסרים ברק יצחקי ואבירכם ברוכיאן, שנמצאים עם בית"ר ירושלים במשחק נגד הפועל באר שבע, וכן שלושת הלגיונרים - דודו אוואט, רוברטו קולאוטי ויוסי בניון, שאמנם נמצאים בארץ אולם שוחררו מהאימון וצפויים להצטרף לחבריהם מחר. שחקני הפועל תל אביב ומכבי נתניה: בן דיין, שכטר, גיל ורמוט וקלמי סבן, ששיחקו אמש, ערכו אימון ריצה קל כמו גם ניר דוידוביץ', אייל משומר ואליניב ברדה, ששיחק גם הוא אתמול 90 דקות בהפסד גנק 1:0 לסטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully