וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: גלבוע/גליל ניצחה 62:77 את בני השרון

הקבוצה המתחדשת של דן שמיר לא היוותה יריבה של ממש עבור גלבוע/גליל, שניצחה 62:77 ועלתה בקלות לחצי גמר גביע ווינר

שתי קבוצות כבר הבטיחו לעצמן מקום במעמד חצי הגמר של גביע ווינר הפותח את עונת הכדורסל בישראל, ואלה הן מכבי חיפה והפועל ירושלים. הערב (שני) עלו על הפרקט במלחה גם בני השרון והפועל גלבוע/גליל עליון בחיפוש אחר מקום בין ארבע הגדולות, כשהראשונה מציגה על הקווים את דן שמיר וסגל עם הרבה סימני שאלה, ואילו השנייה עדיין מחכה לשני שחקנים נוספים אם כי הצליחה לשמור על כוחה וצפויה גם העונה לדבר בצמרת. התחזיות לא התבדו אחרי 40 דקות של כדורסל בינוני, וגלבוע/גליל פילסה דרכה לעבר השלב הבא עם ניצחון קל 62:77.

כבר מהרגע הראשון ניתן היה לראות איזו קבוצה מוכנה יותר לקראת הליגה. ג'רמי פארגו הוביל את האדומים ויחד עם אלישי כדיר הדינמי קבע 0:5 בדקה הראשונה, בהפרש שהיווה את הבסיס להמשך המשחק. אוגונה אוניקווה ורון סטיל עלו מהספסל וקיזזו מההפרש לקראת סיום המחצית יחד עם משחק נלהב מצידו של דורי אסף, אבל גלבוע/גליל שמרה על יתרונה ולהפסקה ירדה עם 34:41 שבהחלט עשה צדק אחרי 20 דקות ראשונות.

אוגונה אוניקווה וקוקי בלצ'ר עם מספר שלשות, העירו את בני השרון מעט, אך בסך הכל הקבוצה של דן שמיר התקשתה לייצר נקודות וההתקפה שלה נראתה ממש לא מחוברת, אם כי מדובר עדיין בשלב מוקדם מאוד של העונה. דווקא אחרי דקות טובות של בני השרון, סגרה גלבוע/גליל את הרבע השלישי עם קליעות מבחוץ של דיון דאוול והנבחן היווני-יהודי הצעיר, מריוס מטלון. היתרון הדו-ספרתי הפך את הרבע האחרון לסוג של גארב'ג טיים, בו קיבלו יותר ויותר שחקנים הזדמנות לצבור עוד קצת ביטחון ולשכנע את המאמנים.

עודד קטש יכול להיות מרוצה ממשחק ההגנה של קבוצתו, שתהווה גורם בצמרת עם צירופם של שני השחקנים עליהם בונה המאמן. לבני השרון יש עוד הרבה עבודה אם ברצונה להיות גם העונה בחלק העליון, לאור התחזקותן של קבוצות כמו עירוני אשקלון ומכבי ראשון לציון.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה בחמישייה עם ארז כץ, קוקי בלצ'ר, אורי יצחקי, מט הריאז ושון ג'יימס. עודד קטש העלה בגלבוע/גליל את ג'רמי פארגו, דגן יבזורי, בריאן רנדל, אלישי כדיר ואיזייה סוואן.

פארגו פתח את המשחק טוב והריץ את גלבוע/גליל ליתרון מוקדם בעזרת כדיר, יצחקי הגיב עם שלשה וחמש דקות בתוך הרבע הראשון הוליכה גליל 8:14. האדומים החטיאו חמש פעמים רצופות מהשדה, החילופים של בני השרון הובילו לתחלופת סלים, אבל היתרון נשמר. 16:22 לגליל בסיום הרבע הראשון.

אוניקווה עלה מהספסל והעיר מעט את בני השרון, ושתי שלשות של בלצ'ר עם התלהבות מצד דורי אסף הריצו את בני השרון ל-0:9. הפער רק שלוש אחרי 16 דקות, 29:32 לגליל. כאן הגיע תורם של כדיר את פארגו לחזור ולשתף פעולה עם מהלכים מלהיבים שהורידו את גליל למחצית ביתרון 34:41.

דאוול צלף מחוץ לקשת עם החזרה מחדר ההלבשה, אבל בני השרון הגיבה בריצה של 0:7 וצימקה לשלוש בלבד. כאן דאוול שוב הגיב עם ארבע נקודות רצופות (שלשה ועבירה) וגליל פתחה פער מחודש, שאף צמח ליתרון דו ספרתי של 51:62 בתום הרבע, אחרי סל משלוש של הנבחן מטלון.

דאוול פתח את הרבע עם דאנק נאה, ומיד לאחר מכן המשיך במטווח ירה מחוץ לקשת שנמשך עם בצורת של שלוש דקות משני הצדדים, עד לסל ועבירה של אסף. גורדון צלף מבחוץ עבור הגליל ומיד לאחר מכן האלי-הופ של רנדל קבע 54:72 לגליל. אסף רק צימק מעט את הפער, ובסיום 62:77 לגלבוע/גליל שממשיכה לחצי הגמר.

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רנדל 13 נקודות, דיון דאוול 11, איזייה סוואן 10, אלישי כדיר, ג'רמי פארגו (7 אסיסטים) ואבישי גורדון 8 כל אחד, מריוס מטלון 7, דגן יבזורי וליאור שגב 6 כל אחד.

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר 13 נקודות, אוגונה אוניקווה 12, דורי אסף 10, שון ג'יימס 9 (11 ריבאונדים), רון סטיל ואורי יצחקי 7 כל אחד, בן רייס 3, ארז כץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully