וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפינה שוקעת לתהומות חדשים

המדורגת ראשונה בעולם הפסידה בסיבוב השני בסין לז'נג שוויי, המדורגת 226. סרינה יכולה לעלות למקום הראשון אם תנצח

מה כבר לא נאמר על הקריירה של דינארה סאפינה. הרוסיה - המדורגת ראשונה בעולם, להזכירכם - עדיין לא ניצחה אף טורניר גרנד סלאם, והיום (שני) היא הצליחה לצלול לתהומות עמוקים יותר, כשנכנעה בסיבוב השני של אליפות סין הפתוחה לז'נג שוויי המקומית, שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר מהמקום ה-226 בעולם. הסינית הדהימה עם 5:7, 6:7 בדרך לסיבוב השלישי, ולהוות את סינדרלת הטורניר. סאפינה, מצידה, ביצעה 20 טעויות בלתי מחויבות, כולל 12 שגיאות כפולות. כעת צריכה המדורגת שניה בעולם, סרינה וויליאמס, לנצח את אקטרינה מקארובה בסיבוב השני כדי להעפיל לפסגת הדירוג.

בינתיים, אחותה של סרינה, ונוס, הופתעה היום גם היא, כשנכנעה לאנסטסיה פאבליוצ'נקויה בפעם השניה ברציפות, כשהרוסיה הצעירה ניצחה גם בטורניר טוקיו ביום שני שעבר. הפעם זה נגמר ב-6:3, 1:6 4:6 מרשים לפאבליוצ'נקויה. "היא שיחקה טוב מאוד", פרגנה האמריקאית ליריבתה הצעירה, שנשארה צנועה: "לא היה לי מה להפסיד", אמרה.

במשחקים נוספים ניצחה סווטלנה קוזנצובה 2:6, 1:6 את אנאבל מדינה גריגאס, בעוד אלכסנדרה ווז'ניאק ניצחה את אליז קורנה 6:7, 4:6, ונדיה פטרובה הסתדרה עם בת ארצה, אלה קודריאצבה, 6:1, 5:7, 2:6.

גברים: 27 אייסים לא הספיקו לקרלוביץ'

בטורניר טוקיו (סך פרסים: 1.3 מיליון דולר) של הגברים ניצח המדורג שני, נובאק דג'וקוביץ', 3:6, 5:7 את ויקטור האנסקו הרומני, תוך שהוא נעזר ב-10 אייסים כדי להעפיל לסיבוב השני. המדורג רביעי, גאל מונפיס, את מרסל אילהאן הטורקי 2:6, 4:6, והעפיל לסיבוב השני, שם יפגוש את מרקו צ'יודינלי השוויצרי, שניצח מוקדם יותר היום את דודי סלע.

מרין סיליץ', המדורג שמיני בטורניר שהגיע לרבע גמר האליפוץ ב-2007, נזקק לשעה ו-23 דקות כדי להדוף מעליו את איגור אנדרייב, בדרך ל-4:6, 4:6. בשלב הבא מחכה לקרואטי ז'וליאן בנטיו הצרפתי, שהדיח את מרכוס דניאל הברזילאי 3:6, 4:6. במשחק מעניין נוסף, 27 אייסים לא הספיקו לאיבו קרלוביץ' כדי לנצח את פיליפ קולשרייבר, ובסיום ידו של הגרמני היתה על העליונה, עם 6:7, 6:4, 1:6. טומי רוברדו הספרדי הרשים עם 1:6, 2:6 מוחץ על בנג'ימן בקר ב-53 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully