וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקוט: "אם פברגאס ימשיך כך, אף אחד לא יעצור אותו"

קשר ארסנל פרגן לחברו, שנמצא בכושר אדיר: "פשוט נפלא לשחק איתו". ארשבין: "הוא חולל ניסים". פרגוסון עשוי לעמוד לדין

ההצגה של ססק פברגאס אמש (ראשון), במהלכה העמיס על גבו את ארסנל כל הדרך ל-2:6 מדהים על בלקבורן, תוך שהוא מסיים עם שער וארבעה בישולים, לא נשכחה משחקני ומאמני התותחנים, גם 24 שעות אחרי הניצחון הנהדר. "פשוט נפלא לשחק איתו", אמר תיאו וולקוט, ששב למגרשים אחרי פציעה ארוכה, ואף מצא את הרשת הודות לגאון הספרדי הצעיר. "הוא מסר לי בדיוק למקום, לא הייתי צריך להזיע בכלל. הוא עד כדי כך טוב".

באשר לעתיד של פברגאס, שרק משתפר מחודש לחודש, ומשנה לשנה, הוסיף הקיצוני האנגלי: "הוא עדיין צעיר ויש לו המון לחץ על הכתפיים, אבל הוא איש נהדר ללמוד ממנו. כזה לשחק בצורה כזאת מדהימה לכל אורך העונה, אבל הוא הקפטן שלנו והוא עושה עבודה מצוינת. אם הוא ימשיך לשחק כפי ששיחק נגד בלקבורן, אף אחד לא יצליח לעצור אותו העונה". גם אנדרי ארשבין, שהבקיע אף הוא אמש, לא היה מסוגל להישאר אדיש אל מול תצוגת התכלית של חברו לקישור, והסתפק בשלוש מילים ממצות. "הוא חולל ניסים".

חתן השמחה עצמו נשאל בסיום האם נישוק הסמל לאחר השער היה במטרה להראות את החיבור שלו למועדון. "כן, כי תמיד יש ספקולציות שאני לא אוהב לשמוע. אני מחויב למועדון ב-100 אחוז". אשר לעתיד הקבוצה, אמר פברגאס: "אני מרוצה מהיכולת שלנו. אנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב - זה בסך הכל היה עוד משחק במירוץ האליפות".

פרגוסון ואלרדייס עשויים לעמוד לדין

על אף שנעזר בתוספת זמן כדי להימנע מהפסד ביתי מביך לסנדרלנד, מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, בא בביקורת חריפה כנגד שופט המשחק, אלן וויילי, בסיום. "הוא לא בכושר", אמר פרגוסון. "זו הסיבה למשחק הזה. אתה רואה שופטים מחו"ל שנמצאים בכושר כמו כלבים רוצחים. יש שופטים טובים אצלנו שנמצאים בכושר, אבל הוא לא היה בכושר, זה מגוחך", כעס פרגוסון. אגב, וויילי היה השופט הרביעי באותו דרבי גדול של מנצ'סטר, אז ניצחו היונייטד הודות לשש דקות תוספת זמן.

הבוקר (שני) מתברר כי פרגוסון צפוי לבוא על עונשו בימים הקרובים, כשהתאחדות הכדורגל האנגלית הודיעה שתחקור את התבטאויותיו של מנג'ר השדים האדומים, והוא אף עשוי לספוג עונש הרחקה. מי שעוד צפוי לעמוד לדין הוא מנג'ר בלקבורן, סם אלרדייס, שהאשים את השופט במשחק קבוצתו נגד ארסנל, פיטר וולטון, לאחר שזה מנע מהוונדררס פנדל בהפסד 6:2. "אין מה לעשות אבל אני חייב להגיד באופן פומבי, לכולם, במיוחד לבוסים של השופטים - אתם חייבים לעצור את זה. זה לא יכול להמשיך ככה", גער אלרדייס הכועס בסיום התבוסה לתותחנים.

מי שהתייחס לסוגיית פרגוסון הוא שופט העבר האנגלי, גרהאם פול, בטור שכתב ל"דיילי מייל". "נכון, אלן וויילי נראה היה כמי שסוחב כמה קילוגרמים מיותרים, אבל הוא שפט בסדר גמור. השאלה עכשיו היא האם ההתאחדות תעמיד את פרגוסון לדין על דבריו. השופטים מואשמים שמעדיפים את יונייטד באולד טראפורד. האם אותו הדבר יהיה נכון גם בנוגע להתאחדות?" שאל פול ברטוריות.

עדכון ראשון: 12:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully