וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של נבחרת אנגליה ישודר באינטרנט בלבד

מתברר שלא רק הישראלים קורבנות של זכויות שידור: משחקה של אנגליה מול אוקראינה יועבר באינטרנט תמורת 4.99 ליש"ט

תקדים באנגליה: משחקה הקרוב של נבחרת הכדורגל של אנגליה, שייערך באוקראינה בשבת הקרובה במסגרת מוקדמות המונדיאל, לא ישודר בטלוויזיה ויועבר אך ורק באינטרנט. הצופים באנגליה שירצו לצפות במשחק ייאלצו לשלם 4.99 ליש"ט, וזאת הפעם הראשונה שמשחק של הנבחרת הלאומית לא יועבר בטלוויזיה.

הזכויות לשידור המשחק היו של קנטארו, סוכנות בינלאומית שרכשה את הזכויות מהתאחדות הכדורגל האוקראינית, מכרה את הזכויות באנגליה לרשת "סטאנטה". אבל אחרי שסטאנטה קרסה ופשטה את הרגל, ושאר רשתות הטלוויזיה בממלכה סירבו לשלם את הסכום שדרשו האוקראינים, נקבע כי המשחק יועבר אך ורק באתר www.ukrainevengland.com.

למזלם של האנגלים, למשחק אין חשיבות מיוחדת, כיוון שאנגליה כבר הבטיחה את מקומה בגביע העולמי אחרי שכבר ניצחה את כל שמונת משחקיה במוקדמות, אך הדבר מרתיח את האוהדים בכל זאת. קנטארו מבטיחים שהמשחק יועבר באיכות טובה, ואף מתכננים אולפן מקדים מרשים ויביאו כפרשן את סוון גוראן אריקסון. לטענת קאנטרו, הם יאפשרו מקסימום של מיליון מתחברים כדי שלא לפגוע באיכות השידור, וזאתת על אף שלטענתם, הם יכלו למכור את הזכויות ליותר מ-2.5 מיליון מתחברים.

בהתאחדות הכדורגל התנצלו, והודיעו כי אין ביכולתם לפעול נגד זה. "הזכויות שייכות להתאחדות האוקראינית, אין לנו שליטה על זה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully