וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "זה לא שאני לא רוצה לדבר, אני פשוט לא יכול"

מאמנה המתוסכל של מילאן איבד את הקול במהלך המשחק, אך הבטיח: "לא אעזוב". קייליני: "יובנטוס נראתה מכוער מול פאלרמו"

זה כבר הפך להרגל: מילאן מאכזבת, הקהל עצבני, התקשורת מסתערת על המאמן, והוא שוב שולף את התגובה הברורה: "לא אתפטר". ואכן, גם אתמול (ראשון) מילאן לא הצליחה לנצח, כשסיימה ב-1:1 מול אטאלנטה בברגמו, ולאונרדו, שרואה את קבוצתו מדורגת רק במקום ה-12 עם 9 נקודות בשבעה מחזורים, שוב ניסה להתגונן ולתרץ את היכולת הגרועה של קבוצתו. לצערו, במהלך המשחק הוא היה כל כך מתוסכל ממילאן שלו, שלמסיבת העיתונאים הגיע צרוד לאחר שאיבד את קולו מהצעקות, ולחש לעיתונאים: "זה לא שאני לא רוצה לדבר, אני פשוט לא יכול".

"אדבר איתכם בשקט, אבל אני יכול להבטיח לכם שלא אעזוב", אמר הברזילאי המושמץ, "תסלחו לי, אבל אני לא יכול לדבר. אני פשוט לא יכול לשוחח איתכם עכשיו".

אלסנדרו נסטה, מנגד, שבישל את שער השוויון, הרחיב קצת יותר. "איבדנו שתי נקודות יקרות", אמר הבלם הוותיק, שבישל נפלא את השוויון, "אנחנו חייבים לשים את הלב שלנו על המגרש, ונדמה שגם זה לא מספיק. יש יותר מדי חלקים במגרש שאנחנו לא מצליחים לכסות. זו תקופה קשה, אבל אנחנו עם לאונרדו: מפסידים ומנצחים ביחד. הכישלון הוא לא של איש אחד בלבד".

האיש היחיד במילאן שחייך אמש היה רונאלדיניו, שכבש שער יפה בדקה ה-83 ובסיום המשחק התייחס בעיקר לעצמו וחשף עוד נדבך באופי הבעייתי שלו. "מאוד משמח אותי לכבוש את השער הראשון של העונה, זה יאפשר לי לצבור קצת יותר ביטחון", אמר הברזילאי, "עכשיו אני מקווה להשתפר, ושאשחק 90 דקות".

לשמחתה של מילאן, היא לא הייתה היחידה שאיבדה נקודות באיטליה, כשגם יובה ספגה את הפסדה הראשון העונה מול פאלרמו. גיורגיו קייליני לא נשאר אדיש להפסד. "קשה להאמין כמה מכוער נראינו מול פאלרמו", אמר קייליני, "זה לא היה אמיתי. אני מקווה שלמדנו מההפסד הזה שתמיד צריך לתת 100 אחוז על המגרש, ושחייבים להישאר צנועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully