וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "עשינו שגיאות בהגנה, הגיע לסביליה לנצח"

אחרי ההפסד, מאמן ריאל יודע שיש מקום לשיפור. חימנז: "גברנו על יריב גדול". פאלופ: "סביליה חוזרת לכושר של השנים הגדולות"

הנה זה קורה: ריאל מדריד ספגה אמש (ראשון) את הפסדה הראשון, כשנוצחה על ידי סביליה 2:1 במסגרת המחזור השישי בלה ליגה, והחששות לגבי מותה של הליגה הספרדית הוסרו. לא רק ששתי הגדולות כבר לא מושלמות, נדמה שהמירוץ לתואר העונה לא יהיה אך ורק בין שתיהן, כשאמש סביליה נתנה הצהרה לגבי כוונותיה העונה.

"זה היה משחק די שקול", סיכם מאמן ריאל מנואל פלגריני, "סביליה נמצאת בכושר טוב והגיע לה לנצח, למרות שהייתה לנו בסיום הזדמנות להשוות. עשינו כמה שגיאות בהגנה, ולמרות שסביליה הגנה היטב גם הגענו לכמה מצבי הבקעה נוחים ועשינו דברים יפים בהתקפה. מדאיג אותי שספגנו שני שערים בנגיחה".

אך למרות ההפסד, פלגריני משתדל לשדר קור רוח. "בשלב הזה של העונה חשוב להיות צמוד לצמרת", יודע הצ'יליאני, "סביליה, כמונו, רחוקים כעת שלוש נקודות מברצלונה, אבל גורל הליגה רחוק מלהיות מוכרע".

"מול קבוצה כמו סביליה, אסור לעשות שגיאות כמו שעשינו", יודע קאקה, שלא הצליח להרשים אמש, "היה משחק מאוד קשה, וידענו שיום אחד אנחנו נפסיד, אבל עכשיו חשוב יהיה להראות אופי ולהתאושש מזה מהר".

"אף אחד לא אוהב להפסיד", יודע פפה, שכבש את השוויון הזמני לריאל, "אבל נרים את הראש ונצא חזקים מהפסד. סביליה קבוצה מצוינת, שעשויה להיאבק על כל התארים".

סביליה חוגגת

מנגד, מאמן סביליה מנולו חימנז חגג את ההישג שלו ושל חניכיו, ושמח להיות הראשון שמנצח העונה את קבוצת המיליונרים ממדריד. "הצלחנו לגבור על יריב גדול", אמר חימנז, "אני אשמח אם נהיה רחוקים שלוש נקודות מברצלונה גם במחזורי הסיום , אבל בשביל זה נהיה חייבים להמשיך לעבוד קשה. אנחנו בתמונה, אבל אין ספק שכל הלחץ הוא על בארסה וריאל, שהעמידו תקציב פי ארבעה משלנו".

"היו לנו 13 מצבי הבקעה מול ריאל, וזה מראה שבהחלט עשינו דברים בצורה הנכונה", המשיך חימנז, "הקבוצה משתפרת בכל שבוע, ואני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים ומההתקדמות שלהם. נקווה שפגרת הנבחרת לא תעצור אותנו, ושנדע לצבור כוחות לקראת המשך המאבקים".

"שיחקנו עם הגישה הנכונה, והניצחון הזה מסב לנו אושר גדול", אמר כובש שער הניצחון לסביליה חזוס נבאס, שהיה מהמצטיינים אמש, "ידענו שאם נשקיע ונלחץ כמו שעשינו בשבועות האחרונים, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח. זה היה מאמץ קבוצתי מרשים, ויכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר אם איקר קסיאס לא היה מצליח לשמור אותם בתמונה".

נבאס המצוין, שלא משחק בנבחרת ספרד בגלל התקפי החרדה שהוא לוקה בהם בכל פעם שהוא נמצא רחוק מביתו, מצהיר לראשונה אחרי תקופה ארוכה על רצונו להשתייך לסגל של דל בוסקה ועל שאיפתו לשחק במדים הלאומיים: "מבחינתי לשחק בנבחרת זה חלום, זה הדבר הכי טוב שיש, ואני מקווה שאגיע לזה. אני חייב להמשיך להשתפר, לדעת להירגע ולקחת דברים בקלות יותר".

"אנחנו חוזרים לכושר שאפיין אותנו לפני כמה שנים, בשנות התארים הגדולות שלנו", יודע שוער סביליה אנדרס פאלופ, "בבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, וחייבים לשמור על מוטיבציה כזאת כמו שהייתה לנו מול ריאל בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully