וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג אדיר לדימיטרייב - מקום חמישי בסבב העולמי

השחיין ישראלי, שסיים את המשחה ל-10 ק"מ בזמן של 1:58:00 שעה, קנה לעצמו מקום בסגל המיוחד של הספורט ההישגי

השחיין הישראלי מיכאל דימטרייב מהפועל ירושלים ממשיך להוכיח שהוא שייך לצמרת העולמית במרתון השחייה ל-10 ק"מ. אתמול בבוקר (ראשון) סיים דימטרייב במקום החמישי בתחרות בסבב העולמי שנערכה בהונג קונג, כאשר באותו משחה גם התקיימה אליפות אסיה. את דימיטרייב, שהגיע למקום החמישי הכללי, הקדימו שלושה שחיינים אירופאים ואמריקני אחד, כך שאם תרצו דימטרייב הוא גם היום השחיין הבכיר ביותר ביבשת אסיה.

שני שחיינים מסוריה, שהיו אמורים להשתתף באליפות אסיה ביטלו הגעתם ברגע האחרון, יתכן בגלל הנוכחות הישראלית. מאידך הרופא האירני מטעם פינ"א, ד"ר מורדי, הציע עזרה לישראל ככל שנבקש.

המשחה, בו לקחו חלק 25 שחיינים, רבים מהם מהבכירים בעולם, התנהל בתנאים לא קלים של 35 מעלות בחוץ ו-26.8 מעלות במים. דימיטרייב נקלע לפיגור בחלק השלישי של המשחה אך התנהלות טקטית נבונה ולחימה הביאו אותו להיצמד אל המובילים, והוא סיים חמישי, בפיגור של כ-10 שניות בלבד מהמנצח. הזמן הבלתי רשמי של דימטרייב הוא 1:58:00 שעה. התוצאות הרשמיות טרם פורסמו לאחר שהוועדה המארגנת קיבלה מספר ערעורים והיא תפרסם את התוצאות רק לאחר שתסיים לדון בכל הערעורים.

ראשון הגיע כמעט כרגיל במשחים אלו תומאס לרץ מגרמניה, ששולט ביד רמה במשחה ל-10 ק"מ. שני סיים גרמני נוסף, כריסטיאן רייכרט, לפני ולדימיר דיאצ'נין אלוף העולם מ-2008 מרוסיה והאמריקאי פראן קרייפן שבעברו מאבקים מרתקים מול שילו איילון הישראלי, שלמד והתחרה לפני שנים מספר המכללת ג'ורג'יה טק.

ההישג של דימטרייב מקנה לו מקום בסגל המיוחד של הספורט ההישגי. לפיכך, זהו ההישג השני בטיבו של השחייה הישראלית השנה אחרי הגמר של גל נבו באליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully