וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אוהב מאוד את הקבוצה הזאת"

מאמן הפועל ירושלים היה מאושר אחרי הניצחון על חולון, אבל עדיין חושב על חיזוק. אגייאר: "אם נצטרך, אתקשר לשאקיל"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קיץ שקט יחסית עבר על הפועל ירושלים, שהתרכזה בעיקר על העמדת תקציב, והבאת ספונסר חדש לקבוצה, בדמותו של דומא אגייאר. בין לבין, הגיעו כמה מהלכים של גיא גודס, שהביא שחקנים שנחשבים להימורים בדמותם של ליאו ליונס ודיז'ון תומפסון, אבל לאחר משחק הפתיחה בגביע ויינר מול הפועל חולון (ניצחון 81:96 לירושלים) אפשר להגיד בוודאות שמשהו טוב נבנה באולם מלחה. קבוצתו של גודס נראתה מצויין, השחקנים פירגנו זה לזה, והציגו יכולת הגנתית טובה, שלא נתנה לחולון להתקרב. מעל לכולם זרח ליונס, שלא פתח בחמישייה, אבל התפוצץ על החולונים עם 23 נקודות, והמון אנרגיה.

"כיף לשחק ככה"

בירושלים עדיין מחפשים להתחזק בזר נוסף, ושם שעלה בימים האחרונים הוא זה של טום וויידמן (30, 2.09), ששיחק בעונה שעברה באסטודיאנטס. כעת הפערים בינו לבין הקבוצה עדיין גדולים, אך בירושלים עדיין מאמינים שניתן להחתימו בקרוב. מאמן הקבוצה, גיא גודס אמר לאחר המשחק: "אנחנו בעיצומן של ההכנות. אם אני מסתכל על השנה שעברה, בנקודה הזאת היינו אחרי תשעה משחקים ואחרי מחנה. השנה בגלל אילוצים זה התעכב. אני מרוצה מההתקדמות של השחקנים. המשחק מול רמת גן שהפסדנו היה חימום מנועים. בכל יום שעובר אנחנו נתחבר. אנחנו לומדים את השחקנים, והם לומדים אותנו".

על הסגל שבנה, אמר גודס: "השחקנים הותיקים עוזרים לחבר'ה הצעירים להתאקלם. היום חילקנו את הנקודות בצורה יפה בין השחקנים. אני מצפה שזה ימשיך, גם מבחינה הגנתית, שיהיה עוד שיפור. עברנו את שלב הנוק אאוט, וביום רביעי יהיה משחק מעניין מול חיפה". גודס המשיך ואמר: "אני מאוד אוהב את הקבוצה הזאת, זה היה החזון שלי ושל מתן. קבוצה שמפרגנת אחד לשני, קבוצה שתמיד תיתן עוד מסירה לשחקן החופשי. זה כיף לשחק ככה, השחקנים נהנים, אוהדים לפרגן אחד לשני. כבר במשחק הראשון היה לנו קרוב ל-20 אסיסטים, אני מקווה שזה ימשיך. חולון קבוצה טובה מאוד, אבל היום התעלינו. הם ינצחו עוד הרבה משחקים".

יובל נעימי, שסיים משחק טוב עם 11 נקודות ו-8 אסיסטים התייחס למשחק, ולמאבק על הדקות שמתנהל בינו לבין ההחתמה החדשה של הקבוצה, יוגב אוחיון: "אני עושה מה שגיא מבקש ממני. אם זה לקלוע, אז זה יכול לקרות. אנחנו קבוצה, וגם יוגב הוא חלק מזה. אנחנו חברים טובים גם על המגרש וגם מחוץ אליו. יש לנו המון יתרונות בהתקפה והמון אופציות. ברגע שנעשה את המאמץ ההגנתי נהיה קבוצה מצוינת. הדברים יבואו אלינו טוב. שנה שעברה היינו שלושה שחקנים ישראלים, כי מרקוביץ כמעט ולא שיחק. השנה אנחנו נהיה ארבעה שחקנים, אני יכול לשחק שני משחקים בשבוע ואני מרגיש בסדר עם הגוף שלי".

גם הספונסר החדש של הקבוצה, גומא אגייאר, נראה מרוצה מאוד מיכולת הקבוצה. אגייאר נשאל בסיום לגבי חיזוק אפשרי שעשוי להגיע, והספונסר אמר בחיוך: "אני חושב שאנחנו נראים טוב, אבל אם נצטרך את שאקיל אוניל אני אתקשר אליו". על המשחק עצמו, אמר אגייאר: "הייתה אווירה מצוינת, תמיד כיף לבוא לפה ולפגוש את כל האנשים".

"חוויה קשה"

מאמן הפועל חולון, עמיר עוזי, לא לקח קשה במיוחד את ההפסד: "התוצאה לא מחמיאה, אבל הפועל חולון היא עדיין בשלבי הכנה. אנחנו צריכים להיות מוכנים ל-25 לאוקטובר. הראינו היום קצת ניצוצות מדי פעם, אבל זה לא מספיק בטח שלא מול הפועל ירושלים, שהראתה את הכישרון שלה בצורה מעוררת הערכה. נעשה התאמות מקצועיות. יש לנו קצת פציעות, אבל אנחנו צריכים עוד להשתפר. אנחנו עוד נתחזק".

עוזי הוסיף כי ייתכן ויגיע שחקן נוסף אל הסגל הרעוע של הקבוצה: "חולון עשתה בשנים האחרונות דברים גדולים, וזה מועדון גדול. אני עושה את המקסימום וגם ההנהלה, להעמיד את הסגל הכי טוב שאפשר, אני מעריך שאנחנו עוד נתחזק, אבל שוב זה במגבלות שלנו. אנחנו מקווים לימים יותר טובים. זה היה עוד משחק אימון בדרך, אבל זה בסך הכל עוד שלב בהכנה. זה היה קריאת ההשכמה לחלק מהשחקנים".

הזר הותיק של החבורה החולונית, ג'ון תומאס דווקא לקח ללב את ההפסד: "זו הייתה חוויה קשה, בכל פעם שחוטפים ככה, ומאבדים כל כך הרבה כדורים, זה מתסכל. האווירה שהאוהדים שלנו והאוהדים של ירושלים יצרו, זה מדהים. כשחקן פנים, קשה מאוד לשחק עם גארדים צעירים, ואני צריך לתת יותר. החוסר ניסיון יעלם עם הזמן. כשחקן תחרותי, אני לא אוהב להפסיד ככה, והתפקיד שלי כאחד השחקנים המובילים, להוביל את הקבוצה. אנחנו נתקן את מה שצריך. אנחנו צריכים לנוח, ולהכניס את כל השחקנים לתוך המרקם של הקבוצה. כשיש קבוצה כמו ירושלים שקולעת כמו שהיא קולעת, צריך לשחק הגנה טובה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully