וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו לא עשתה חסד עם דשאן

מאמן מארסיי חווה הפסד ליגה שני ברציפות, 2:1 ביתי מול הקבוצה איתה העפיל לפני חמש שנים לגמר ליגת האלופות

הפסדה הראשון של בורדו העונה, אתמול (שבת) בסנט אטיין, נתן תקווה גדולה למארסיי של דידייה דשאן, שקיוותה להתאושש מהפסדה במחזור הקודם בוואלנסיין ולצמק את הפער מליון המוליכה לשלוש נקודות. אלא שליריבתה הערב, מונאקו המשתפרת, היו תכניות אחרות לגמרי. שחקניו של גי לאקומב עלו בהתלהבות וניצחו 1:2 בחוץ בדרך למקום הרביעי עם 15 נקודות, כשהם חולפים על פני מארסיי לה 14 נקודות.

מארסיי ספגה עשרה שערים בארבעת משחקיה האחרונים, דשאן הביע את דאגתו במשך כל השבוע לקראת המפגש מול מונאקו. "כבשנו פעמיים במשחק חוץ בוואלנסיין וזה עדיין לא הספיק לניצחון - זה אומר שיש לנו בעיה קשה מבחינה הגנתית ונצטרך לפתור אותה". מארסיי הגיעה ללא ברנדאו, בקארי קונה והילטון הפצועים, והבעיה בעורף לא באה על פתרונה.

בדקה ה-20 העלה ננה הברזילאי את מונאקו ליתרון עם שער מצוין בבעיטה חופשית, 18 מטרים אלכסונית מהשער. בדקה ה-42 הפעיל הקפטן אלחנדרו אלונסו את צ'ו יאנג פארק, וזה לא התקשה לשים את השני ברשת של סטיב מנדאנדה. מארסיי שלטה והייתה הרבה יותר מסוכנת, אבל כבשה רק בדקה ה-86 מרגלי ממאדו ניאנג. שער שאפילו לא המתיק את ההפסד השני ברציפות, הפעם לעיני הקהל הביתי בסטאד ולודרום ודווקא על ידי הקבוצה הראשונה אותה אימן דשאן ועימה הגיע עד לגמר ליגת האלופות ב-2004/05.

משחקים נוספים:

טולוז - לוריין 1:0
ללוריין: אוליבייה מונטרוביו (90 בפנדל)

בולון - ליל 3:2
לבולון: בירה דמבלה, ז'רמי בליאק (33), בירה דמבלה (45). לליל: ז'רביניו (42), פייר אלן פראו (52 ו-58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully