וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לא היינו בלחץ"

מאמן צ'לסי נהנה מההופעה הטקטית של שחקניו. בניטז נשאר אופטימי: "הגדולות עוד יאבדו נקודות". ונגר: "כיף לצפות בנו"

המחזור השמיני באנגליה הפגיש הערב (ראשון) לקרב צמרת מסקרן את צ'לסי וליברפול שהתמודדו בסטמפורד ברידג', כאשר בסיום הייתה זו ידם של הכחולים על העליונה עם ניצחון 0:2 משערים של ניקולה אנקלה ופלורן מאלודה. בעקבות הניצחון העפילה צ'לסי לפסגת הפרמיירליג והיא מובילה בשתי נקודות על האלופה מנצ'סטר יונייטד ובשש על ליברפול.

קרלו אנצ'לוטי, שפגש פעמיים את רפא בניטז בגמר ליגת האלפות, התעמת איתו בשלישית וניצח בשובר השוויון. המיליונרים הגיעו למשחק לאחר ההפסד הראשון בליגה בשבוע שעבר לוויגאן, שם גם הורחק השוער פטר צ'ך, אבל לפי אנצ'לוטי הרי שלא היה ממה לחשוש. "לא היינו בלחץ. הפסדנו משחק אחד ושיחקנו רע באחר (בניצחון על אפואל ניקוסיה באלופות) אבל עבדנו קשה מאוד כדי למצוא את הבעיה שהייתה לנו ולפתור אותה. אחרי המשחק הזה אפשר לומר שפתרנו את הבעיה.

"זה ניצחון חשוב מאוד", הוסיף המנג'ר האיטלקי. "הגיע לנו לנצח כי עשינו עבודה טובה מאוד לאורך כל 90 הדקות. עבדנו בדיוק לפי ההכנות שלנו למשחק, ובגלל זה אני בעיקר מאושר. רצינו למנוע מסטיבן ג'רארד שטח חופשי כי הוא שחקן מסוכן מאוד. גם ג'ון טרי וריקרדו קרבאליו עשו עבודה מצוינת בשמירה על פרננדו טורס".

בניטז: "אנחנו חייבים להישאר רגועים, להמשיך לעבוד, להשתפר"

ליברפול, מצידה, המשיכה את המומנטום השלילי שלה. לאחר ההפסד בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר לפיורנטינה (2:0) שוב נוצחו האדומים והם מתרחקים מהצמרת.

"מבחינה הגנתית היינו מספיק טובים", סינגר רפא בניטז על שחקניו. "צ'לסי לא הגיעה להזדמנויות רבות, כך שעשינו הגנה בצורה טובה. גם אנחנו לא הגענו להרבה מצבים, כך שאפשר לומר שגם הם הגנו טוב. אבל אם אתה עושה טעות נגד קבוצה טובה, אתה סופג. עכשיו המטרה שלנו היא כבר המשחק הבא. אנחנו חייבים להישאר רגועים, להמשיך לעבוד, להשתפר".

המנג'ר הספרדי מאמין ביכולת של קבוצתו לסגור את הפער מהצמרת: "העונה, הקבוצות המובילות יאבדו לא נעט נקודות, כך שהיעד העיקרי הוא להשתפר ולעשות טוב יותר בכל שבוע מחדש. ננסה להיות טובים יותר נגד סנדרלנד במשחק הבא".

לגבי הטעות של חאבייר מסצ'ראנו, שהובילה לשער הראשון של צ'לסי, אמר בניטז: "אני לא יכול להאשים אף אחד מהשחקנים. צריך לכבד את המאמץ הקבוצתי. זה מירוץ ארוך טווח. צ'לסי חזקה מאוד ואנחנו ננסה להישאר קרובים ככל האפשר אליה".

ונגר מתמוגג, אבל לא שוכח את ההגנה

ארסנל ממשיכה להוכיח פעם אחר פעם שסגנון שלה הוא האטרקטיבי ביותר באנגליה. התותחנים הביסו הערב (ראשון) 2:6 את בלקבורן באצטדיון האמירויות, כאשר אורח הכבוד במשחק היה חלוץ העבר הגדול של הקבוצה, תיירי הנרי. הכוכב בהא הידיעה של ההתמודדות היה הקשר הקטלאני ססק פברגאס, שבישל ארבעה שערים וכבש אחד.

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, שרשם לא מכבר ציון דרך מרשים ביותר, כשהיה למאמן בעל הוותק הארוך ביותר בקבוצה, אמר בסיום: "אנחנו כל הזמן חושבים איך ללכת קדימה עם כל הקבוצה. קבוצות משחקות תמיד על השחקן החזק ביותר שלהם, ואצלנו זה פברגאס.

"יש משהו במשחק של הקבוצה שלנו שהוא מרגש ושכיף לצפות בו", הוסיף ונגר ושאל רטורית. "למה? בגלל שאפשר להרגיש שהשחקנים פשוט נהנים ממה שהם עושים". על הנרי אמר ונגר: "הוא לבטח היה כובש במשחק זה.

"כאשר יש לנו ביטחון, המשחק שלנו זורם, זה נראה שהשערים יכולים ליפול בכל רגע", התפאר ונגר. "הפעם הבקענו שישה שערים ולשוער שלהם פול רובינסון היה משחק טוב". עם זאת, ונגר יודע שלמרות הצד ההתקפי היפה של השחקנים שלו הם גם צריכים לחשוב יותר על הצד ההגנתי. "אנחנו צריכים להיות יותר ממושמעים בהגנה. זה בעייתי שכל כך הרבה שחקנים הולכים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully