וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "ההתעסקות מסביב עושה לטיילר נזק"

4.10.2009 / 21:02

מאמן מכבי חיפה ניסה להפחית את הלחץ המופעל על הכוכב הצעיר, שלא הרשים בניצחון על נהריה. שעשוע: "ההבדל בניסיון"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עונת הכדורסל בישראל יצאה לדרך באופן רשמי הערב (ראשון) עם רבע גמר גביע ווינר. במשחק הראשון פגשה סגנית האלופה מכבי חיפה, עם סגל מחודש ומסקרן הכולל את שחקני הרכש ג'רמי טיילר, ג'ייסון ריץ' ודרור חג'ג' לצד דבון גפ'רסון ועידו קוז'יקרו שממשיכים, את עירוני נהריה של יעקב ג'ינו. הירוקים לא הבריקו, אבל ניצלו את עליונותם ברבע האחרון, מחקו פיגור שהתפרש על שלושת הרבעים הראשונים וניצחו 73:77 כדי להעפיל לחצי הגמר.

אשכנזי: "לא באנו מוכנים מנטלית"

המאמן המנצח אבי אשכנזי אמר לאחר הניצחון הראשון לעונה זו: "בהחלט לא שיחקנו טוב, בעיקר בחצי הראשון היינו גרועים מאוד. ספגנו 44 נקודות בחצי אחד, זה לא מתאים לקבוצה שלנו ויש לנו הרבה עבודה. אני חושב שלא באנו מוכנים למשחק מבחינה מנטלית. יהיו לנו עוד הרבה עליות וירידות השנה. אנחנו עם זרים צעירים מאוד. דבון ג'פרסון מוכר מאוד בארץ, אבל הוא רק שנה שנייה מחוץ לקולג'. אני מקווה שהשחקנים יצברו ניסיון במהלך המשחקים.

על השיפוט, לגביו התלונן במהלך המשחק ואף קיבל עבירה טכנית, אמר אשכנזי: "אני לא רוצה להביע דעה על השיפוט, אני מקפיד לעולם לא לדבר על השיפוט. אם יש לי חילוקי דעות עם השופטים זה לגיטימי. אני צריך לווסת את עצמי. אני מכבד את השופטים. המאמן התייחס גם לג'רמי טיילר: "הפוקוס הבינלאומי על טיילר לא עוזר לו. ההתעסקות מסביב עושה לו נזק. בקבוצה שלנו יש הרבה שחקנים טובים, ג'רמי הוא בהחלט כשרון גדול, אבל ההתקדמות שלו תהיה צעד אחרי צעד".

קפטן מכבי חיפה, עידו קוז'יקרו: "גם בחדר הלבשה אמרנו שאנחנו לא יותר טובים מאף אחד עד שלא נתחיל לנצח משחקים בצורה משכנעת. אנחנו קבוצה מאוד צעירה, עם זרים צעירים. אני שמח שהיה לנו את האופי לחזור מפיגור ברוב שלבי המשחק, ולנצח. נהריה לא פחות טובה מאיתנו. נתקדם פרה פרה, ניצחנו משחק ראשון, מסתכלים על איך לשפר את עצמינו ולא על גביע ווינר".

יעקב ג'ינו, מאמן עירוני נהריה, היה מרוצה ממה שראה: "הקבוצה השתנתה לטובה. עצם העובדה שאנחנו מופיעים עם קאדר טוב, זה צל"ש לכל המערכת. סך הכל היום אני לא מרוצה מלשחק טוב, אנחנו צריכים ללמוד לקחת את המשחק הזה. זה חוסר ניסיון, יש לנו שלושה זרים ילדים. דימרקו שם גוף ברגעים האחרונים, אבל כבר לא היה לו אוויר. נצטרך עוד זמן כדי להתחבר.

עודד שעשוע: "טיפה נתקענו במחצית השנייה. זה הבדל של חוסר ניסיון, שנעבוד עליו. אנחנו מצליחים להשתפר. בשביל משחק אימון שיחקנו טוב, ואנחנו מקווים כל פעם להשתפר. היום הפסדנו, מקווה שפעם הבאה ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully