וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: משנה מאמן, לא משנה מזל

בבכורה של פרידהלם פונקל על הקווים, הרטה ברלין הפסידה בבית 3:1 להמבורג. ורדר ברמן רביעית אחרי 0:2 בשטוטגארט

המחזור השמיני בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. המבורג, שניצחה ביום חמישי 2:4 את הפועל תל אביב בליגה האירופית, חזרה מחייכת גם מהאצטדיון האולימפי בברלין אחרי 1:3 על האחרונה בטבלה. הרטה הודיעה רק אתמול (שבת) על מינויו של פרידהלם פונקל למאמנה במקומו של לוסיאן פאברה המפוטר, אך השינוי עדיין לא נראה באופק.

המגן ארנה פרידריך העלה את הרטה ליתרון מוקדם בדקה התשיעית כשנגח פנימה לאחר כדור קרן של גוסטבו ראמוס. היתרון החזיק מעמד רבע שעה ודווקא קאקא המקומי הוא זה שכבש לשערו הוא וקבע שוויון. המבורג התעודדה ונהנתה מסיום נפלא של המחצית הראשונה, באדיבותו של השוער השלישי סשה בורכרט, הילד בן ה-19 שנכנס כמחליף במקומו של טימו אוכס שנפצע.

בדקה ה-38 הרחיק בורכרט רע עם הראש ויארולים הקפיץ מעליו לרשת. שתי דקות עברו, שוב השוער יצא והרחיק עם הראש וזה רוברטו שלח כדור מדויק מ-40 מטרים כדי לקבוע את התוצאה הסופית. המבורג הייתה זקוקה לשער נוסף על מנת לחזור לפסגה על חשבון לברקוזן, אך היא תיאלץ להסתפק במקום השני.

במשחק הראשון של היום הנחילה ורדר ברמן לשטוטגארט הפסד שלישי בארבעה משחקים כשניצחה 0:2 במרסדס בנז ארנה. קלאודיו פיזארו המצוין נגח פנימה בדקה השלישית לאחר הכנה נפלאה של מרקו מרין. שער חמישי העונה לפרואני. ארון האנט כבש את השער השני בדקה ה-51. ברמן עלתה למקום הרביעי. שטוטגארט שקועה במקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully