וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לילה בלי כוכב

ריאל מדריד, שנעדרה את כריסטיאנו רונאלדו, נוצחה לראשונה העונה, 2:1 בסביליה. מאיורקה ואוואט הובסו. ניצחון לוולנסיה

המחזור השישי בליגה הספרדית נפתח ביום שבת עם שלושה משחקים, והערב (ראשון) הוא ננעל עם שבעה משחקים נוספים. גולת הכותרת של המחזור הייתה כמובן המשחק שהפגיש בין סביליה וריאל מדריד בראמון סאנצ'ז פיחואן. האנדלוסים ניצחו 1:2 את ריאל והנחילו לה, לאחר פתיחת העונה המושלמת, הפסד ראשון.

אחרי הניצחון של ברצלונה ביום שבת, הקבוצה של פפ גווארדיולה היא היחידה שנשארת מושלמת לעת עתה והיא נשארת בפסגה עם 18 נקודות. ריאל נותרת שנייה עם 15 ואילו סביליה משתווה אליה עם 15 אך עם יחס שערים פחות טוב.

ולנסיה השיגה ניצחון קטן (0:1) אבל חשוב מאוד על ראסינג סנטאנדר במגרש קשה, אל סרדינרו. מאיורקה ודודו אוואט יצאו בשן ועין מחיחון עם הפסד גבוה 4:1 לספורטינג. ויאריאל ואספניול גם סיימו את משחקן בתיקו 0:0, והצוללת הצהובה עדיין ללא ניצחון העונה. חרז כבשה את שערה הראשון בליגה, ב-1:1 הביתי עם מלאגה. במשחק נוסף ניצחה חטאפה בביתה 1:2 את אוסאסונה.

אלתטיק בילבאו, שפתחה את העונה מצוין והמשיכה פחות טוב, אספה נקודה ב-2:2 בחוץ עם ויאדוליד. איקר מוניאין בן ה-16 וחצי כבש את השער השוויון של בילבאו, ושבר שיא כשהפך לשחקן הצעיר ביותר שמבקיע בליגה הספרדית.

סביליה - ריאל מדריד 1:2

כל ספרד חיכתה למשחק הצמרת המסקרן שהפגיש את הקבוצה מבירת אנדלוסיה עם הקבוצה מבירת המדינה בראמון סאנצ'ז פיחואן. ריאל הגיעה אחרי פתיחת עונה מושלמת (בליגה ובאלופות), סביליה הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה ועוד שניים באלופות, כך שכולם ידעו כי ההתמודדות תהיה חמה ותוססת, אבל לא ידעו כיצד היא תיגמר.

הלבנים מהבירה חסרו את כריסטיאנו רונאלדו, שנפצע בניצחון על מארסיי באלופות. אי אפשר לדעת מה היה קורה אם הפורטוגלי, שכבש כבר תשעה שערים בשבעה משחקים, היה על המגרש, אבל ריאל לא ביכתה את היעדרותו. המאמן מנואל פלגריני הציב את מאמדו דיארה, גוטי וצ'אבי אלונסו בקישור ההגנתי, כשקאקה, בנזמה וראול פתחו מקדימה. מנולו חימנז העלה בחוד שלו את לואיס פביאנו ואלברו נגרדו, שהגיע למשחק נגד הקבוצה בה גדל ושמכרה אותו הקיץ לסביליה, אולי במטרה לנקום.

כ-45,500 אוהדים דחפו את האנלדוסים, שעלו ליתרון אחרי 34 דקות משער של חסוס נבאס. מרסלו נותר שאנן ונבאס הגיח מאחור כדי לנגוח לפינה של קסיאס אחרי הגבהה. שלוש דקות במחצית השנייה גוטי העלה כדור חופשי, ובניגוד כמעט גמור למהלך המשחק, פפה עלה ונגח פנימה. ריאל החלה לתקוף, אבל הקבוצה מאנדלוסיה הצליחה להשיב לעצמה את היתרון בדקה ה-68 כשרנאטו נגח בקלילות, לאחר שמצא את עצמו לבד ברחבה לא מכוסה. מאותו שער המקומיים החזיקו ברסן המשחק והגיעו למספר מצבים קורצים אך החמיצו שוב ושוב. בשנייה האחרונה של המשחק הגיע סרחיו ראמוס להזדמנות מצוינת, אבל שלח את הכדור החוצה.

הקבוצה של מנולו חימנז מראה שזה יהיה נמהר מדי להספיד אותה במאבק האליפות מול ריאל ובארסה. אמנם לשתיים האחרונות יש מסורת ארוכה יותר והרבה יותר כסף, אבל פתיחת העונה של סביליה והניצחון הזה מוכיחים שהיא תעשה חיים קשים ועוד הרבה צרות לשתי הגדולות של הכדורגל הספרדי כי היא רוצה שמאבק האליפות יהיה לפחות משולש.

ספורטינג חיחון - מאיורקה 1:4

דודו אוואט והקבוצה מהאי שפתחו את העונה בליגה בצורה מצוינת ודורגו ערב המחזור במקום החמישי, יצאו למשחק חוץ באסטוריה והם חוזרים משם עם הפסד שני, יותר נכון תבוסה לא נעימה. עד המשחק הנוכחי ספגו אוואט ומאיורקה רק שלושה שערים בחמישה משחקים, אלא שאחרי הערב הוא כבר עם שבע ספיגות.

דווקא הייתה זו מאיורקה שעלתה ראשונה על הלוח משער של מארטי לאחר 12 דקות. במחצית השנייה הגיע המהפך הגדול של חיחון. זה החל בדקה ה-59 עם שער השוויון של לואיס מוראן, חמש דקות אחר כך מיגל דה לאס קוובאס כבש את השני והשלישי (69). מאטה ביליץ' קינח (83).

ויאדוליד - אתלטיק בילבאו 2:2

הקבוצה של חואקין קאפרוס יצאה לחוסה סורייה, במטרה לעצור את רצף שני ההפסדים שהיא נחלה אחרי שלושת הניצחונות שלה בתחילת העונה. בסיום המשחק חילקו הקבוצות את הנקודות, ובילבאו יכולה להיות יותר מרוצה מאשר לא, כי היא עצרה את רצף ההפסדים.

האורחים מחבל הבאסקים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית משער של מרקל סואסטה. אלא שהמומנטום שלהם נקטע בדקה ה-22 אז הורחק אוסטרטיץ אלקואטלורה. לאחר שעה של משחק איזן דייגו סילבה את התוצאה. בדקה ה-75 שעה ניבאלדו את המהפך. אלא שאז ראה מרקוס אדום והשאיר גם ויאדוליד ב-10 שחקנים. הקשר בן ה-16 וחצי איקר מוניאין אמר את המילה האחרונה כשאיזן (77) וחילק את הנקודות. עם שערו הפך מוניאין לשחקן הצעיר ביותר (בדצמבר יחגוג 17) בליגה הספרדית שכובש. בדקה ה-79 עוד שחקן של ויאריאל הורחק, ניבאלדו כובש השער.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ראסינג סנטאנדר - ולנסיה 1:0

הקבוצה של אונאיי אמרי יצאה לאל סרדינרו במטרה לזכות בשלוש נקודות ולטפס עוד קצת, אבל היא ידעה שהקבוצה ממחוז קנטרבריה לא עושה חיים קלים ליריבותיה בביתה. שעה ודקה עברו עד אשר כבש ניקולה זיגיץ' את שער הניצחון לקבוצה מעיר התפוזים. העטלפים השיגו ניצחון שלישי העונה והם עם 11 נקודות מטפסים למקום החמישי בליגה. המקומיים נוחלים הפסד שלישי העונה.

ויאריאל - אספניול 0:0

הצוללת הצהובה קיוותה אולי אחרי חמישה מחזורים להשיג כבר ניצחון ראשון העונה, אבל נראה שכרגע היא פשוט לא מסוגלת. מה שעוד יותר מביך מבחינתה היא העובדה שהקבוצה הקטלאנית שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-15 לאחר שחואן פורלין מאספניול הורחק. בכל זאת, זה לא עזר לבחורים של ארנסטו וואלוורדה. לפחות הם אוגרים עוד נקודה בתחתית, והם כבר עם שלוש. החלוץ הישראלי בן סהר, שעלה לכותרות לאחרונה לא בהקשר מקצועי, ישב על הספסל ולא שותף.

חרז - מלאגה 1:1

הגידו מזל טוב לעולה החדשה על שהצליחה לכבוש סופסוף את שערה הראשון העונה. אחרי 496 דקות בליגה הראשונה היה זה אמיליאנו ארמנטרוס שהתכבד בשער. ויקטור אובינה (83) איזן ומנע השפלה לא נעימה, שבכל זאת ממשיכה את פתיחת העונה הרעה של הקבוצה מאנדלוסיה. אובינה אף הורחק בדקת הסיום.

חטאפה - אוסאסונה 1:2
לחטאפה: קאטה דיאז (55), פדרו לאון (75). לאוסאסונה: קרלוס ארנדה (62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully