וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמה בפני עצמה

רמת השרון עלתה למקום השלישי כשהביסה 1:5 את מכבי ב"ש. הכח הפסידה בבית 2:1 לבני לוד. נצרת עילית - ראשל"צ 1:1

אחרי חילופי המקומות בפסגה ועלייתה של הפועל כפר סבא למקום הראשון בשבת על חשבון אחווה עראבה, נערכים עוד שלושה משחקים בליגה הלאומית היום (שני). מכבי באר שבע, אחרי שני מחזורים בהם לא הפסיקה לכבוש, יצאה לרמת השרון וחזרה עם רשת מחוררת אחרי תבוסה 5:1. הכח עמידר רמת גן תנסה לברוח מהמקום האחרון כשתארח את בני לוד, ויעקב הלל יערוך בכורה כמאמן הפועל ראשון לציון חסרת הניצחונות שתפגוש את נצרת עילית.

עירוני רמת השרון - מכבי באר שבע 1:5

אחרי שעצרה בשבוע שעבר את אחווה עראבה שהחזיקה במאזן מושלם, רמת השרון שמה סוף גם לשעיטה של מכבי באר שבע. הקבוצה מהנגב השפילה במחזור הקודם את הפועל ירושלים עם חמישייה ולפני כן ניצחה 1:3 את מרמורק, אבל היום עברו מהצד שמחטיף לזה שחוטף. הבלם עשהאל בן שבת פתח את החגיגה עם שער כבר בדקה ה-11, ועד להפסקה גם דודו אברהם (40) והזר הגוארגי גאגה צ'קטיאני מצאו את הרשת כדי לקבוע 0:3 מוחץ. חואן סילס צימק בדקה ה-51 והורחק אחרי שבע דקות, כך שרמת השרון לא נבהלה והגדילה את התוצאה עם שערים של החלוצים אורן ניסים (66) ורותם שמול (80). רמת השרון במקום השלישי בזכות החמישייה השנייה שלה העונה, באר שבע שביעית.

הכח עמידר רמת גן - בני לוד 2:1

היורדת מליגת העל המשיכה בפתיחת העונה האיומה שלה ואחרי חמישה מחזורים, היא סופרת הפסד רביעי העונה ונועלת את הטבלה עם נקודה אחת בלבד. בדקה ה-28 עלו הסגולים ליתרון כשמשה בן לולו סובב כדור חופשי שפגע במגן יריב וחדר פנימה. שער שני העונה להכח ושני לבן לולו, שכבש מול קבוצתו לשעבר. במחצית השניה החלה בני לוד ללחוץ וביצעה מהפך מהיר. בדקה ה-75 היה זה חלוץ הרכש הזמבי, רוג'רס קולה, שהגיע ללוד השבוע, שבעט מ-16 מטר ומצא את הפינה של גיא חיימוב. שתי דקות מאוחר השלים חמודי כיאל, אקס הכח, את המהפך כשדחק פנימה לאחר כדור קרן. בני לוד משיגה ניצחון ראשון העונה. הכח ממשיכה לדעוך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 1:1

האורחת הגיעה למשחק כשהיא נתונה בלחץ גדול. אחרי ההפסד במחזור האחרון בבת ים, התפטר המאמן אריק גילרוביץ', שטוען כי ההתפטרות לא נבעה מסיבות מקצועיות. יעקב הלל, שמונה במקומו באופן זמני, ניסה להשיג ניצחון ראשון, אך יסתפק בנקודה מאכזבת. בדקה ה-11, השאיר בן דרור את אלירן אפריאט לבדו מול אבי איבגי והחלוץ הקפיץ לרשת. נצרת עילית נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-24 כשאלירן חודידה הורחק בשל עימות עם השופטת לילך אסולין. למרות החיסרון, החלוץ הגנאי אריק ניירקו איזן עם פתיחת המחצית השנייה כשנגח פנימה לאחר כדור חופשי. ראשון לציון לחצה וחיפשה שער ניצחון כשבתוספת הזמן הגדיל אפריאט לעשות כשהחמיץ לבדו מול איבגי. בסיום, נקודה שמשאירה את האורחים ללא ניצחון. נצרת עילית נותרה חמישית עם תשע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully