וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הכדורעף יוצאת לדרך

איגוד הכדורעף קיים היום מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה כשיו"ר האיגוד, יעקב שטופמן, דיבר על השתלבות באירופה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עונת הכדורעף תצא ביום שלישי לדרך ואיגוד הכדורעף קיים היום (ראשון) בהדר יוסף מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. יו"ר האיגוד, יעקב שטופמן, סקר את הנושאים שעומדים על סדר היום באיגוד, כשבראשם השתלבות הכדורעף הישראלי באירופה.

בדצמבר יידע האיגוד האם נבחרת הגברים מצטרפת לליגה האירופית. כמו כן, הכוונה היא לארח בישראל את טורניר מוקדמות אליפות אירופה לנוער. בנוסף, פעילות הפנימייה לכדורעף במכון וינגייט שכבר מתחילה להוות את הבסיס הישראלי לקבוצות ליגת העל והצטרפות ישראל לאזור הבלקן של האיגוד הבינלאומי, בה עיקר הפעילות היא לקבוצת הצעירות.

יו"ר הועדה המקצועית, חיים קסל, דיבר על שיטת המשחקים של העונה הנוכחית והדגיש את השינוי בשיטה השנה כאשר ישוחקו משחקי פלייאוף לאחר החלוקה לבית עליון ובית תחתון ותהיה יורדת אחת.

אניה וילקי, שחקנית רעננה, דיברה על פתיחת ליגת הנשים: "בשנה הזו רעננה תהיה קבוצה יותר צעירה וחזקה משנה שעברה. אני מקווה שנצליח בצ'אלנג' קאפ כשנשחק בעוד שבועיים בקפריסין. אני מקווה שנעלה את הרמה הישראלית שם. הליגה השנה לא תהיה רק קריית אתא ורעננה ויש עוד קבוצות טובות, כפר סבא התחזקה וגם בבאר שבע בנו קבוצה טובה, כך שיהיה מעניין".

קפטן מכבי הוד השרון, אלכס לוריאן: "הקבוצה השנה עברה קצת שינויים בעקבות המשבר הכלכלי שכמובן לא פסח על עיריית הוד השרון. אני מקווה שעם הסגל הצעיר נצליח להתמודד בגבורה, אבל המטרה שלנו השנה זה בעיקר לממש את הפוטנציאל של החבר'ה הצעירים ולנסות להתברג בפלייאוף העליון. אני מאוד שמח שפרויקט הנשים חזר לפעילות ומאמין שעם הזמן זה גם יביא תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully