וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס אבודה על האי

הגברת הזקנה קיוותה להעפיל לפסגה, אבל הפסידה לראשונה העונה, 2:0 בסיציליה לפאלרמו. רק 1:1 למילאן מול אטאלנטה

האלופה אינטר ניצלה את משחקה המקודם במחזור השביעי של הליגה האיטלקית על מנת להשיג בשניות הסיום ניצחון 1:2 על אודינזה ולשוב אל ראשות הטבלה. היום (ראשון) קיבלה סמפדוריה המפתיעה הזדמנות לנשל את הנראזורי פעם נוספת מהמקום הראשון כשאירחה את פארמה, אך נפרדה ממנה ב-1:1 ונותרה שנייה. יובנטוס קיוותה לנצל את המעידה של סמפ, אבל הפסידה לראשונה העונה, 2:0 בפאלרמו ונשארה במקום השלישי.

מילאן ניסתה להתאושש מההפסד המביך לציריך בליגת האלופות כשיצאה לברגמו לביקור במגרשה של אטאלנטה, אך הסתפקה ב-1:1. פיורנטינה, שיכורת הניצחון הגדול על ליברפול, פגשה את לאציו שהרשימה בליגה האירופית וסיימה בתיקו מאופס, ואילו רומא של קלאודיו ראניירי חיכתה באוליפיקו לנאפולי המאכזבת וגברה עליה 1:2.

פאלרמו - יובנטוס 0:2

התיקו של סמפדוריה סידר לשחקניו של צ'ירו פרארה הזדמנות פז לסיים את המחזור השביעי בראש הטבלה, אבל יובנטוס בעטה בדלי כשביקרה בסיציליה אצל פאלרמו. המארחים, שלא נוצחו בבית בעשרת המשחקים האחרונים, הבהירו עוד לפני המשחק שאין להם מה להפסיד, וכך בדיוק הם שיחקו מול הגברת הזקנה, נטולת הקפטן אלסנדרו דל פיירו, פאביו קנבארו וטיאגו הפצועים.

פאלרמו התבססה על מתפרצות וזה השתלם לה מול המשחק המסודר של יובנטוס, שבעיקר החזיקה בכדור ולא מצאה את המסגרת של סלבטורה סיריגו הצעיר. בדקה ה-37 התקפה מהירה של חבייר פסטורה הארגנטינאי הסתיימה בשער מצוין של האורוגוואי אדיסון קבאני. חמש דקות לאחר מכן הגביה פבריציו מיקולי כדור חופשי, ופאביו סימפליסיו הקדים את ג'אנלואיג'י בופון ודחק בגלישה לרשת. יובנטוס לחצה לאחר ההפסקה, אך כל 16 הכדורים שלה לעבר השער לא הגיעו למסגרת. הפסד ראשון לביאנקונרי העונה, והם עדיין במקום השלישי.

סמפדוריה - פארמה 1:1

"אנחנו לא חושבים על המקום הראשון, מעדיפים לנטרל את כל הלחצים ומקווים להמשיך להיות בחלק הגבוה לכמה שיותר זמן", אמר לואיג'י דל נרי, מאמנה של סמפדוריה לפני המשחק, ושחקניו קיוו ללכת בדרכו הצנועה בדרך לעוד ניצחון. הבלוצ'רקיאטי פגשו את שוערם בעונה שעברה, אנטוניו מיראנטה, שהגן על שערה של פארמה השביעית, שגם היא החלה את העונה בצורה נאה מבחינתה, וג'אמפאולו פאציני הכניע אותו בנגיחה בדקה ה-23. שבע דקות אחר כך הגיע השיוויון מרגלי דניאלה גאלופה, שירה לרשת מ-16 מטרים אחרי בישול של ניקולה אמורוסו הוותיק ועזר לאינטר לשמור על המקום הראשון.

אטאלנטה - מילאן 1:1

לאונרדו קיווה שהימים הנוראים מאחוריו כשיצא עם קבוצתו לברגמו אחרי הביזיון הביתי מול ציריך בליגת האלופות, אבל גילה שעוד יכול להיות גרוע יותר. גם אטאלנטה הופיעה בעיצומה של תקופה קשה, אי שם במקום ה-19 המאכזב, ללא ניצחון ועם מאמן חדש בדמותו של אנטוניו קונטה, שדווקא השיג שתי תוצאות תיקו מאז החליף את אנטוניו גרגוצ'י, והיום עוד אחת.

שתיים מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה לא הגיעו ליותר מדי הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל אטאלנטה הצליחה לנצל את שלה כשכריסטיאנו דוני בישל בדקה ה-21 לסימונה טיריבוקי. איבן רדובאנוביץ' הורחק משורות אטאלנטה בדקה ה-39, אבל מילאן האימפוטנטית לא הצליחה למצוא את הרשת גם עם כניסתם של רונאלדינו ופיליפו אינזאגי עד שהגיע הדקה ה-83. אלסנדרו נסטה התחפש לפליימייקר והכניס כדור עומק לרונאלדיניו, שעצר על החזה ושלח מהאוויר לרשת. שיוויון בסיום.

פיורנטינה - לאציו 0:0

שתיים מהקבוצות המוצלחות יותר של איטליה בשבוע האירופי האחרון - פיורנטינה עם 0:2 על ליברפול באלופות, לאציו עם 0:4 בסופיה על לבסקי - ניסו ליצור המשכיות גם בליגה וסיפקו משחק עם לא מעט מצבים, אך ללא שערים. סטבן יובטיץ', שכבש צמד מול ליברפול והוביל גם לניצחונות הקודמים בליגה מול ליבורנו וסמפדוריה, שמר על מקומו בהרכב לצד אדריאן מוטו, אבל הפעם לא הקפיץ את האוהדים למרות מספר מצבים לא רעים. גם אלברטו ג'ילארדינו שעלה מהספסל לא עזר, והשתיים חילקו נקודות בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רומא - נאפולי 1:2

הקבוצה של רוברטו דונאדוני השיגה את כל שבע הנקודות שלה בבית, ואילו בחוץ נוצחה בכל המשחקים. למעשה, ניצחון החוץ האחרון של נאפולי היה לפני לפני שנה, אז גברה 0:1 על לאציו באולימפיקו. הנפוליטאנים שבו לזירת הפשע למפגש עם הקבוצה הנוספת של הבירה, ופגשו רומא משופרת עם פרנצ'סקו טוטי שלא חשב לתת להם נקודות במתנה. אזקיאל לאבצי הארגנטינאי הספיק לעלות את האורחים ליתרון בדקה ה-25, אבל 'איל קפיטנו', ענה עם צמד בדקות 37 ו-63 והשאיר את הנקודות באולימפיקו.

משחקים נוספים:

בולוניה - גנואה 3:1
לגנואה: חוסיין חארג'ה (11 בפנדל), ג'וזפה סקולי (35), אלברטו זפאטר (90). לבולוניה: מרקו די ואיו (85 בפנדל). ג'אנדומניקו מסטו מגנואה הורחק (52)

קליארי - קייבו 2:1
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (38). לקייבו: מיקלה מרקוליני (41 ו-70)

סיינה - ליבורנו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully