וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את ליברפול, ארסנל דרסה את בלקבורן

הכחולים של צ'לסי גברו על ליברפול 0:2 וטיפסו אל ראשות הטבלה. 23 דקות לבניון. ארסנל דרסה את בלקבורן 2:6

המחזור השמיני של הפרמייר ליג הערב (ראשון) אמנם עמד בסימן המפגש בין ליברפול לצ'לסי, אבל את ההצגה גנבה דווקא ארסנל שדרסה את בלקבורן 2:6. לעומתו, המשחק המרכזי של הערב הבטיח הרבה מאוד, אבל גם צ'לסי וגם ליברפול לא הצליחו למצוא את עצמן במחצית הראשונה, כשריינה מציל את האורחים מספר פעמים מספיגת שער. ההזדמנות הטובה ביותר במחצית היתה של ריירה, ששלח בעיטה מ-40 מטרים, הכדור היה קרוב מאוד לקורה, ולהילאריו הלא מרוכז היה מזל גדול.

במחצית השניה זה כבר היה סיפור אחר: בדקה ה-60 הפך איבוד כדור גדול של מסצ'ראנו במרכז המגרש למתפרצת של הכחולים, הכדור הגיע לדרוגבה ששלח כדור רוחב נהדר היישר לרגליו של ניקולה אנלקה, שדחק מקרוב. בדקה ה-67 נכנס יוסי בניון, שפתח על הספסל, וביחד עם חבריו לקבוצה היה קרוב פעמיים להשוות, אבל ללא הועיל. צ'לסי נעצה את המסמר האחרון בארונם של האורחים בדקה ה-91, כשדרוגבה ליהטט ברחבה, ושלח כדור מצויין אל מאלודה, שכבש מקרוב בקלילות. דקה מאוחר יותר היה קרוב בניון לכבוש שער ניחומים, אבל הישראלי שלח כדור נוראי מ-6 מטרים החוצה, צ'לסי חגגה ניצחון והעפלה אל ראשות הטבלה.

ארסנל - בלקבורן 2:6

אם למישהו עוד היה ספק לגבי זהות הקבוצה האטרקטיבית ביותר בפרמיירליג, הרי שארסנל נתנה היום דוגמה נוספת לגבי יכולותיה, כשגברה 2:6 על בלקבורן. אז נכון שהיא לא יציבה, שהיא לעתים קורסת מנטלית ושהיא הפסידה העונה בשני המשחקים שלה מול הגדולות (מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד), אבל החבורה של ארסן ונגר גם היום רקדה על המגרש, ויצרה שוב את ההרגשה שהתותחנים יכולים לכבוש בכל התקפה שלהם, כשהשלימו כיבוש של 24 שערים בשבעה מחזורים בלבד.

בלקבורן עוד הוליכה פעמיים (סטיבן נזונזי בדקה הרביעית ודייויד דאן בדקה ה-30) וחשפה מעט בעיות בהגנה של ארסנל, אבל גם זה לא פגע בחגיגת השערים. תומאס ורמיילן (17) המשיך ביכולת הכיבוש הנפלאה שלו, רובין ואן פרסי (33) ואנדריי ארשבין (37) השלימו מהפך זריז בסיומות מצוינות אחרי שני בישולים זהים של ססק פברגאס, ובמחצית השנייה פברגאס עצמו (57) הוסיף שער ענק בבעיטה מחוץ לרחבה, תיאו וולקוט (75) כבש אחרי עוד התקפה מתפרצת של ארסנל, וניקלאס בנדטנר (89) סיים את החגיגה. פברגאס סיים את המשחק עם נתון בלתי נתפס של ארבעה בישולים ושער אחד, ועוד ידו נתונה.

ווסטהאם - פולהאם 2:2

הפטישים של ג'אנפרנקו זולה ממשיכים להידרדר והם עם משחק שישי ללא ניצחון. גם במשחק הביתי מול 10 שחקני פולהאם, לא הצליחה ווסטהאם לשמור על יתרון וירדה רק עם נקודה. המשחק נפתח היטב עבור הפטישים כשקרלטון קול נגח מקרוב פנימה לאחר בישול של אלסנדרו דיאמנטי בדקה ה-16. קגישו דיקגצ'וי הדרום אפריקאי הורחק בדקה ה-41, אבל פולהאם לא אמרה נואש. דני מרפי הוותיק איזן בדקה ה-47 מהנקודה הלבנה ו-10 דקות מאוחר יותר קבע זולטן גרה את המהפך. ווסטהאם שקועה עמוק במקום הלפני אחרון. הקוטג'רס התחמקו מהקו האדום.

אברטון - סטוק 1:1

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הטופיז נעצרו דווקא במשחק ביתי נוח על הנייר. בתום מחצית מאופסת, בישל מתיו אתרינגטון לגרמני רוברט הות שער נגיחה לאורחים בדקה ה-50. אברטון השיגה את השוויון לאחר חמש דקות מבעיטה נפלאה של לאון אוסמן. הנקודה השאירה את הטופיז במקום ה-10 עם 10 נקודות. סטוק במקום ה-12 עם נקודה פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully