וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלדס זומן לנבחרת בוליביה, במכבי ת"א לא מרוצים

4.10.2009 / 15:29

בקבוצה חוששים שהבלם, ששותף במשחק האימון מול בני יהודה (1:0), ייפצע במחנה האימון. עטר לא צפוי להיות כשיר למולדובה

בני יהודה ניצחה היום (ראשון) 0:1 את מכבי תל אביב במשחק אימון שנערך במגרש בשכונת התקווה. לירן כהן כבש את שער הניצחון בדקה ה-65, אחרי שפרץ היטב לרחבה, התגבר על הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס והכניע בבעיטה שטוחה וחדה את גיא סולומון, שוער המשנה של הצהובים. שני המאמנים, גיא לוזון ואבי נמני, נתנו מנוחה לשחקני ההרכב ששיחקו אמש במסגרת הליגה.

במכבי תל אביב ניצלו את ההתמודדות כדי לתת 90 דקות מלאות לראלדס, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא וטרם ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו. בקרית שלום קיבלו בהפתעה את זימונו של ראלדס לנבחרת בוליביה, לקראת משחק מוקדמות המונדיאל נגד ברזיל. במועדון ניסו לשכנע את ראשי הנבחרת הבוליביאנית כי ראלדס אינו בכושר משחק, ועדיף שלא יזומן. במכבי קיוו לנצל את פגרת הנבחרת כדי להריץ את הבלם במשחקי האימון שמתוכננים לקבוצה, אולם כעת כל שנשאר לצוות המקצועי הוא לקוות שלא ייפצע במסגרת מחנה האימון של נבחרתו, ויוכל להשתלב בתוך סגל הקבוצה לקראת המשך משחקי ליגת העל.

הבעלים מיטש גולדהאר, שעוזב הלילה את ישראל, נכח גם הוא בשכונת התקווה והתאכזב לראות את קבוצתו מפסידה גם במשחק האימון. גולדהאר, שהגיע לפני שבועיים וחצי לישראל, צפה בשלושה משחקי ליגה של הקבוצה, שבאף אחד מהם לא ניצחה. הקנדי צפוי להגיע שוב לישראל לקראת סוף אוקטובר, ואמור להיות נוכח בדרבי נגד הפועל תל אביב שייערך במחזור השמיני בבלומפילד.

בבני יהודה מלקקים את הפצעים

בצד של בני יהודה עסקו גם היום במשחק הברוטאלי של שחקני הפועל פתח תקווה במשחק בין שתי הקבוצות אמש באורווה. "יצאנו בשן ועין מהמשחק הזה, פשוט בושה וחרפה איך שפתח תקווה שיחקה בברוטאליות מהדקה הראשונה של המשחק", אמרו היום בקבוצה. "חבל שהשופט לא היה תקיף יותר מתחילת המשחק, כי כל מי שנכח במגרש ראה שהם פשוט באו לשבור רגליים ולא לשחק כדורגל, שלא לדבר על זה שבמחצית השנייה שיחקנו אולי 15 דקות נטו כי השחקנים של פתח תקוה נשכבו על הדשא ללא סיבה".

לוזון ניצל את משחק האימון כדי להכניס לכושר בעיקר את לירן כהן, לירוי צעירי ומשה ביטון, שלא זוכים לאחרונה לדקות משחק רבות במסגרת הליגה. כל שחקני ההרכב קיבלו חופש מהצוות המקצועי. החלוץ אלירן עטר, שנפגע אמש במהלך המשחק באורווה, סובל מחבלה חזקה בכף רגלו. עטר נפגע באותה הרגל שבה נותח בעונה שעברה. בקבוצה חששו שהחלוץ נפצע בצורה רצינית, אולם צילום שנערך לו אמש בבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה שלל את החששות, והחלוץ יזדקק למספר ימי מנוחה ויחזור לפעילות. בקבוצה העריכו שעטר לא יהיה כשיר למחנה האימון של הנבחרת, אליו היה אמור להיות מזומן לקראת המשחק מול מולדובה בשבת הקרובה. הקפטן אסי בלדוט, שנפגע גם הוא אמש במשחק לאחר שספג מכה חזקה בצלעות, עבר צילום שתוצאותיו לא הראו סדק או שבר בצלעות. בלדוט סובל מכאבים, ויקבל גם הוא מספר ימי מנוחה במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully