וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגביע ווינר: אשקלון תכה שנית בפיני?

מכבי ת"א ואשקלון ייפגשו במוקד היום השני של רבע גמר גביע ווינר (20:50, ע' 10). בני השרון תפגוש את גליל (18:00, 5+ לייב)

ברני ארדוב

צילום: נועם כהן, עריכה: עידן גוראל

משחקי רבע גמר גביע ווינר יסתיימו מחר (שני) בשני מפגשים שונים בתכלית. במשחק הראשון ייפגשו בני השרון והפועל גלבוע/גליל עליון, למשחק פתוח לחלוטין, בין שתיים מהקבוצות שינסו לעשות עונה טובה בליגת העל, ובמשחק השני תנסה מכבי תל אביב, שעפה עוד ברבע גמר גביע ווינר בשנה שעברה, לעבור את עירוני אשקלון, שהקשתה עליה ברבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה. במשחק ראווה שייערך במלחה (15:50) יפגשו עירוני רמת גן ומכבי ראשון לציון, שלא משחקות במסגרת הרשמית של גביע ווינר.

מכבי תל אביב – עירוני אשקלון (20:50, ערוץ 10)

שלושה ימים אחרי החזרה ממחנה האימון בצרפת וגרמניה פותחת מכבי תל אביב את משחקיה במסגרת גביע ווינר. עד כה הצליחו לשמור הצהובים את מאזנם נקי מהפסדים, וקשה להאמין שמשהו ישתנה במשחק הקרוב. במסגרת המקומית התמודדה מכבי עד כה רק מול אליצור מכבי נתניה וגלבוע/גליל, ובשני המקרים זה לא היה כוחות. במכבי מעוניינים מאוד להחזיר את גביע ווינר, אותו איבדו בעונה שעברה, אחרי הפסד עוד ברבע הגמר לגלבוע/גליל. לצהובים תהיה זאת הפעם הראשונה בה הם מגיעים לאולם מלחה מאז אותו הפסד צורם להפועל ירושלים בפתיחת העונה שעברה, שבעקבותיו סיים אפי בירנבוים את דרכו בקבוצה.

מן העבר השני, באשקלון לוקחים בכבדות ראש את יחסי הכוחות. הקבוצה של יוסי דהאן מסתמנת כאחת הקבוצות היותר חביבות שנבנו במהלך הקיץ, ואם לא תהיה הפתעה היא אף יכולה לרוץ בצמרת הגבוהה במהלך השנה. למרות זאת, בקבוצה לא בונים על לשחזר את הזכייה בגביע מלפני 3 שנים, כי כבר ביום חמישי הקרוב, בו ייערך גמר גביע ווינר קבעו באשקלון משחק אימון מול רמת גן. המשחק מול מכבי אמור להיות משחק הבכורה המחודש של אבי סוכר במדי אשקלון, אחרי שסגר בקבוצה בשבוע שעבר וחוזר אליה לקדנציה שלישית.

בני השרון-הפועל גלבוע/גליל עליון (18:00, 5+ לייב)

כשהגיע דן שמיר לבני השרון בתחילת העונה, לא מעט ציפו שאחריו יגיעו לקבוצה גם שחקנים בכירים, אך למעשה המציאות רחוקה מכך. הרכש של בני השרון הקיץ כולל את מושון יעקוסי, דורי אסף, ואת הזרים רון סטיל ומאט הריאז, שמסתמן כאחד הזרים היותר מפתיעים בליגת העל, אך זה רחוק מהמטרות של הקבוצה בשנים האחרונות. בסגל הנוכחי של הקבוצה, תפקידו של אורי יצחקי הופך למרכזי ביותר, והוא הוכיח זאת עם יכולת טובה במשחקי האימון. ביחד עם יצחקי וארז כץ הותיקים, ינסו קוקי בלצ'ר, שון ג'יימס ואוגונה אוניקווה לסחוף את בני השרון לניצחון מפתיע.

בגלבוע/גליל עוד לא השלימו את הסגל לקראת העונה הקרובה, כששתי העמדות שאותן צריכה הקבוצה למלא הן עמדות הגארד הישראלי והסנטר הזר. טוני גפני, שחתום בקבוצה, עדיין נבחן בשורות לוס אנג'לס לייקרס, וטרם שוחרר מהמחנה של הקבוצה, ואם בסופו של יום יקבל חוזה ב-NBA הקבוצה תפוצה כספית. למרות זאת, הקבוצה של עודד קטש היא אחת הקבוצות החזקות בליגת העל, והיא צפויה לנצח את בני השרון, כשעיקר תשומת הלב תופנה לבריאן רנדל, אייזאה סוואן ואלישי כדיר שעושה הרושם שנמצאים בכושר טוב.

מי שייבחן הערב במדי הקבוצה הוא הגארד היווני-יהודי הצעיר מריו מטלון, ששיחק בעבר במדי נבחרת הנוער היוונית ואף היה שייך לסגל הרחב של אא"ק אתונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully