וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי, אל תבכה

למקרה שגוטמן או מישהו בהפועל ת"א יתלונן על עומס אחרי המשחק בנתניה (20.00, ספורט 1), הנה דוגמאות נוספות לקבוצות ששיחקו בחמישי ויצטרכו לשחק גם הערב

והנה חדשה מרעישה שהגיעה זה עתה מאירופה: מתברר שהאדומים לא לבד. אולי זה יישמע מפתיע למספר אנשים במתחם חודורוב, אך לוח המשחקים של סוף השבוע, כולל זה של היום (ראשון), מראה שמלבד להפועל תל אביב, יש עוד כמה קבוצות באירופה שנאלצות לעמוד בלחץ של משחקים בכמה מסגרות במקביל. מאחר שמערכת וואלה! ספורט נתקלה לאחרונה בתירוצים שונים וחוזרים של אלי גוטמן לגבי עומס אכזרי שנגזר על קבוצתו על ידי כוח עליון חסר רחמים, להלן מספר דוגמאות קטנות על הנעשה ביבשת.

אין הכוונה, כמובן, לקבוצות ליגת האלופות, ששיחקו ביום רביעי ונאלצו לשחק אמש שוב (שאחת מהן היא מכבי חיפה, כזכור), כך שהסיקור הבא יתייחס אך ורק לקבוצות מהליגה האירופית.

שטורם גראץ האוסטרית, למשל, שגם עליה קשה לומר שהיא שייכת לאריות האירופאיות ומחזיקה סגל של 50 שחקנים בכירים, הוציאה ביום חמישי תיקו מכובד בטורקיה מול גלאטסראיי, וכבר היום (!) היא תיאלץ להתאושש מהמסע ולשחק שוב מול קאפפנברג במסגרת הליגה.

דינמו זאגרב הקרואטית נסעה לרומניה ביום חמישי וגברה שם על טימושוארה, ואילו היום כבר היא תיאלץ לשחק מול ורדאזין, בפעם השנייה זה שלושה ימים! ליל הצרפתית טסה עד לפראג הרחוקה כדי לגבור שם 1:5 על סלביה המקומית, ואילו היום, שוב!, שחקניה יצטרכו לשחק כדורגל, הפעם מול בולון.

וזה נמשך ונמשך. פנאתינאיקוס נסעה עד בוקרשט, שם גברה ביום חמישי על דינמו, ואילו היום, כן כן, כבר היום, היא תיאלץ לשחק שוב מול לאריסה במסגרת הליגה היוונית, וגם לאציו גברה בבולגריה 0:4 על לבסקי סופיה, והיום מצפה לה משחק קשה מול פיורנטינה. מי היה מאמין.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully