וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי וליברפול רוצות את הדובדבן שבקצפת

בלונדון נערכים למפגש עם האדומים (17:00, ספ' 2), במשחק המרכזי של המחזור ה-8. בניטז: "מחכה לפגוש את אנצ'לוטי"

אחרי הדרמה הגדולה שקיבלנו באולד טרפאורד, מגיעה ביום ראשון המנה העיקרית של המחזור השני בליגה, עם משחק שיפגיש שתיים מהטוענות הראשיות לכתר - צ'לסי, שתארח בסטמפורד ברידג' את ליברפול (17:00, שידור ישיר בספורט 2).

ההתמודדות היא כמובן מרתקת בפני עצמה, אבל היא גם תפגיש שני מאמנים, קרלו אנצ'לוטי ורפא בניטז, משני צידי המתרס שהתעמתו פעמיים בגמר ליגת האלופות - דבר שלא קורה הרבה. לכל אחד מהם ניצחון אחד (בניטז ב-2005, אנצ'לוטי ב-2007).

"אני מחכה לפגוש שוב את אנצ'לוטי", אמר בניטז על עמיתו האיטלקי. "זה יהיה מפגש מעניין, יש לי הרבה כבוד אליו. אחרי שני מפגשים בגמר ליגת האלופות, אנחנו מתעמתים בליגה האנגלית, בתקווה ששוב אולי ניפגש בגמר כלשהו".

הכחולים של קרלו אנצ'לוטי ניצחו באמצע השבוע את אפואל ניקוסיה במחזור השני של ליגת האלופות 0:1, למרות שהפגינו יכולת חלשה מאוד, כך אף אמר מאמן הקבוצה. אבל צ'לסי לפחות ניצחה, האדומים מאנפילד נחלו הפסד חוץ בפיורנטינה (2:0), כשגם שם היה בניטז מאוד לא מרוצה מהיכולת של שחקניו.

ניצחון של המיליונרים, מעבר לעוד נקמה קטנה של אנצ'לוטי בבניטז, יפתח פער בצמרת של שתי נקודות בפסגה מהיונייטד, חמש מטוטנהאם (שסיימה ב-2:2 עם בולטון) ושש מליברפול. מנגד, אם האדומים ינצחו בחוץ, מעבר ליוקרה הרבה, הרי שהם יעפילו למקום השני, מעל צ'לסי וישאירו, לצערם, את מנצ'סטר יונייטד בפסגה, אבל רק במרחק של נקודה מהם.

המשחק המעניין גם יפגיש את שניים מהחלוצים הטובים ביותר בעולם, פרננדו טורס ודידייה דרוגבה, ששב לאחר שלא שיחק במשחק בקפריסין. אולי אחרי המשחק הזה נוכל לקבוע באופן ודאי ונחרץ יותר מי מהם נמצא בכושר טוב יותר.

הרכב משוער צ'לסי: הילאריו, ז'וזה בוסינגווה, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, אשלי קול, מיקאל אסיין, סולומון קאלו, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, דידייה דרוגבה, ניקולה אנלקה.

הרכב משוער ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, ג'יימי קארגר, מרטין סקרטל, אינסואה, דירק קויט, לוקאס, חאבייר מסצ'ראנו, יוסי בניון, סטיבן ג'רארד, פרננדו טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully