וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "זה ניצחון של אופי ומזל"

מאמן אינטר התייחס ל-1:2 על אודינזה, שהושג בתוספת הזמן, והוסיף: "יש לנו עכשיו קצת קשיים, הניצחון הגיע לקבוצה שלי"

למרות שהיא מוליכה זמנית את הליגה האיטלקית, ונקייה מהפסדים בליגת האלופות, אינטר מקרטעת. אלופת איטליה מתקשה לשחזר את יכולתה משלהי העונה שעברה, ולאחר ההפסד לסמפדוריה, הייתה קרובה אמש (שבת) לאבד עוד שתי נקודות במירוץ לאליפות. אבל שער של ווסלי סניידר עמוק בתוספת הזמן של המשחק העניק לה ניצחון 1:2 על אודינזה, ושחרר מעט לחץ שקיים במועדון.

"כשנכבש שער בדקה כזאת, אתה יודע שהמשחק סגור, זה הגיע לקבוצה שלי", אמר מאמן הנראזורי, ז'וזה מוריניו. "יש לנו עכשיו קצת קשיים, כמו הפציעה של דייגו מיליטו, שהוא שחקן חשוב. אודינזה מצוינת, היא שיחקה טוב מאוד". מורניו התייחס לכך שבתוספת הזמן נעברה על מריו באלוטלי עבירה ברחבת ה-16 של אודינזה, אך השופט העדיף להפעיל את חוק היתרון ולא להעניק לאינטר בעיטת עונשין מ-11 מטר, ובכך לא קטע את המהלך שהוביל לשער הדרמטי של סניידר. "זאת שמחה כפולה בשבילי, גם כי ניצחנו וגם כי הניצחון פיצה אותנו על הטעות של השופט, שלא נתן פנדל שהגיע לנו. זה ניצחון של אופי ומזל".

"זה היה ניצחון חשוב", הוסיף דיאן סטנקוביץ', שכבש את השער הראשון של אינטר במשחק. "במחצית הראשונה הם גרמו לנו להרבה בעיות, אולי כי אנחנו היינו קצת מהמשחק בליגת האלופות. לא הייתה לנו הרבה אנרגיה. ניצחנו בזכות הקבוצתיות, הגאווה והאומץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully