וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "עצוב שקבוצות משחקות ככה"

קשר בארסה התייחס לשמירה שהציבה אלמריה עליו ועל אינייסטה. רסינו: "לא מאמין שהניצחון הציל את המשרה שלי באתלטיקו"

אמנם משחק ביתי, אמנם רק אלמריה, אבל ברצלונה נאלצה להזיע לא מעט לפני שניצחה בשבת 0:1 את יריבתה בקאמפ נואו. את שלוש הנקודות היקרות העניק לברצלונה פדרו, שכבש שער מרהיב לחיבורי היריבה בדקה ה-31. היה זה שערו הראשון של פדרו העונה במדי בארסה, שמצדה חגגה ניצחון שישי רצוף במסגרת המקומית. אבל שחקני ברצלונה יודעים שלמרות שהמטרה הושגה, הדרך לא הייתה מרשימה. "פפ לא יהיה שמח היום", אמר כובש השער, פדרו, לאחר המשחק. "הרבה פעמים איבדנו את הקצב, ולא יצרנו מצבים כמו שאנחנו רגילים. אני שמח שהבקעתי, עכשיו אנחנו חייבים להשתפר".

לפני המשחק גווארדיולה הזהיר את שחקניו משאננות, אך היו דקות בהן נראה כי אזהרותיו נפלו על אוזניים ערלות. צ'אבי ניסה להסביר מדוע קבוצתו התקשתה במשחק. "היו לי כמה משחקים בקריירה שבהם סימנו אותי, אבל לא בצורה אובססיבית כזאת", אמר הקשר בראיון לעיתון הקטאלני "ספורט", "זה היה טירוף. ניסיתי רק להשתחרר מהשמירה. זה עצוב שקבוצות באות לשחק ככה, אבל התרגלנו לזה. הם סימנו גם את אינייסטה, זאת הסיבה שניסינו לשחק מהאגפים ומסי חתך למרכז".

עוד קודם לכן, במסיבת העיתונאים, התייחס גווארדיולה ללחץ ההגנתי שהפעילה אלמריה. "אם קבוצות מסמנות את השחקנים שלנו, אנחנו נמצא לזה את הפתרון, אני יודע מה לעשות במצבים כאלה", אמר מאמן אלופת ספרד ואירופה, "אלמריה יצרה מעט מאוד מצבים. הם באו מוכנים ויש להם מאמן מצוין". גווארדיולה החמיא לפדרו וציין כי "הוא שחקן צעיר שיכול להתקדם הרבה, הוא משחק יותר דקות, וממשיך להשתפר. הוא מאוד עוזר לנו, ויש לו חוש לכיבוש שערים".

מאמן ברצלונה ושחקניו יצאו חמוצים מעט מהמשחק, אבל נשיא המועדון חואן לאפורטה יודע שהמשימה מולאה וזה מה שחשוב. "אלמריה נלחמה, אבל אני מרוצה. פפ קרא את המשחק נכון. לא יכולנו לשחק את המשחק הרגיל שלנו".

רסינו: "אין לנו את הרוע שצריך כדי להרוג משחק"

אחרי שאתלטיקו מדריד השיגה את ניצחונה הראשון העונה בליגה, 1:2 על סראגוסה, הרבה לחץ השתחרר באיצטדיון ויסנטה קלדרון. לפני המשחק התקשורת הספרדית דיברה על כך שכל תוצאה מלבד ניצחון תשלח את מאמן אתלטיקו, אבל רסינו, הביתה, אולם המאמן ממאן לשדר לחץ, וטען במסיבת העיתונאים כי היה נשאר בתפקידו ללא קשר לתוצאה. "אני שמח שהקבוצה ניצחה", אמר רסינו ל"אס", "זה הגיע לשחקנים. היה מאמץ גדול והיו לנו הרבה הזדמנויות, אבל לא היינו יעילים מול השער. זאת הבעיה הכי גדולה שלנו".

רסינו דחה את הטענה כאילו היה מפוטר או מתפטר אם לא היה מנצח את האורחים מסראגוסה. "אני לא מאמין שהניצחון הציל את המשרה שלי. השגנו ניצחון שהשחקנים, הצוות והאוהדים היו צריכים. שיחקנו טוב, למרות שהיו דקות של עצבים. אין לנו את הרוע שצריך כדי להרוג משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully