וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר פלייט ממשיכה לצנוח

הקבוצה של נסטור גורוסיטו נוחלת הפסד רביעי העונה באפרטורה, 2:1 לסן לורנצו, שעשתה מהפך דרמטי לקראת הסיום

המחזור השביעי בארגנטינה זימן קרב מסקרן ביותר בליגת האפרטורה בין מוליכת הליגה, אסטודיאנטס, לבין ארחנטינוס ג'וניורס, בסיומו ניצחה הקבוצה של קלאודיו בורגי 0:1 קטן וחשוב. השנייה בטבלה, בנפילד, סיימה את משחקה עם קולון ללא שערים. ריבר פלייט שוב נוצחה, הפעם בחוץ 2:1 לסן לורנצו.

ארחנטינוס ג'וניורס - אסטודיאנטס 0:1

הקבוצה מלה פלאטה הגיעה לבואנוס איירס למשחק לא קל, אבל עם מאזן מרשים ביותר של חמישה ניצחונות ותיקו אחד בששת מחזוריה הראשונים של הליגה. אלא שארחנטינוס הצליחה לעצור את הדהרה של מחזיקת גביע הליברטדורס והותירה אותה עם הפסד ראשון העונה. מתיאס קארוסו אחראי על שער הניצחון (27). החבורה של בורגי מתקדמת במעלה הטבלה והיא שלישית, רק נקודה אחת מאסטודיאנטס, שעדיין נותרה בראש.

אינדפנדיינטה - טיגרה 1:2

לשדים האדומים יש פתיחת עונה לא רעה כלל, והם השיגו נקודה 13 כבר עם ניצחון על טיגרה המדרדרת שנועלת את הטבלה. האורחים עלו ליתרון משער של קרלוס לונה (16), אבל שערים של וולטר אסבדו (18) וקרלוס מתיאו (53) קנו שלוש נקודות חשובות למקומיים.

הורקאן - ראסינג קלאב 1:3

בקרב תחתית השיגה הקבוצה של אנחל קאפה, שהייתה כל כך קרובה להשיג את תואר הקלאוסורה, ניצחון ראשון העונה על לה אקדמיה. אזקייל פיליפטו (21), רודריגו דיאז (42) ופרנסיסקו טורנזו (66) כבשו לאל גלובו, סבסטיאן גרזיני רק צימק (83).

קולון - באנפילד 0:0

הקבוצה של חוליו פלסיוני הייתה יכולה, בדיעבד, אם הייתה מנצחת לעלות לפסגת הטבלה, אבל מחסור בכיבושים הביא אותה להשיג נקודה אחת בלבד בתיקו השלישי שלה העונה.

סן לורנצו - ריבר פלייט 1:2

המיז'ונריוס ממשיכים להדרדר והם ספגו הפסד רביעי העונה, והכיסא של נסטור גורוסיטו כבר מאוד מעורער. דייגו בואננוטה העלה את האורחים ליתרון אחרי חצי שעה בפנדל. אבל סנלו עשתה מהפך דרמטי בדקות הסיום. זה החל עם שער של לאנדרו רומניולי בדקה ה-83 בפנדל, כשגם גוסטבו קאברל הורחק. שלוש דקות לאחר מכן כבש ברנרדו רומאו את שער הניצחון לביתיים.

ניואל'ס אולד בויס - אתלטיקו טוקומאן 0:3

ניצחון רביעי לקבוצה של רוברטו סנסיני. חואן אינסאורלדה (10), חורחה אצ'וקארו (56) ומאורו פורמיקה (88) כבשו.

תוצאות נוספות:

חימנסיה לה פלאטה - צ'אקריטה ג'וניורס 0:2
חואן קואבס (45) לוקאס לנדה (52).

ארסנאל - רוסאריו סנטראל 0:1
פרנקו חארה (87).

עדכון ראשון 20:10 3/10
עדכון אחרון 19:32 4/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully