וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רייט ייעדר 4-6 חודשים מהמגרשים

הפורוורד המוכשר של הווריירס שוב נפצע בכתפו. נלסון: "הפסד גדול". שאקיל מבסוט בקליבלנד: "על הנייר זו קבוצה מושלמת"

זו היתה אמורה להיות העונה בה ברנדן רייט פורץ סוף סוף קדימה. אחרי שתי עונות ראשונות מעט בינוניות, בהן לא ממש קיבל הרבה הזדמנויות מדון נלסון, היה אמור הפורוורד הצעיר של גולדן סטייט לפרוץ השנה קדימה, אלא שהערב (שבת) מתברר כי הפריצה של רייט תיאלץ לחכות, ככל הנראה לשנה הבאה. הפורוורד, בוגר מכללת צפון קרולינה והבחירה השמינית בדראפט 2007, נפצע הערב באימון הקבוצה בכתפו השמאלית, ולאחר מכן התברר כי יזדקק לניתוח שישבית אותו בין 4 ל-6 חודשים מהמגרשים.

רייט, שנאבק עם בעיות כתפיים כבר שנים רבות ובעונה שעברה נעדר חודשיים מהפרקט בעקבות פציעה באותה כתף, אמור לעבור בדיקת MRI ביום שני, אחריה יתבהר מצבו הבריאותי, וכך גם זמן ההחלמה. "היינו מרוצים מההתקדמות שלו עד עכשיו. הוא היה אחד השחקנים הכי טובים במחנה האימון שלנו, וחשבנו שהוא יהיה פקטור משמעותי העונה, כך שזה הפסד גדול עבורנו", אמר מאמן הקבוצה המאוכזב, דון נלסון.

שאקיל ולברון מחליפים מחמאות

קליבלנד ממשיכה באימוניה לקראת העונה הבאה, והערב דלונטה ווסט, שלא הופיע לשני האימונים הראשונים, אמנם כן היה נוכח, אך לא השתתף במשחק האימון שקיימה הקבוצה. "הצעד הבא עבורו הוא להתאמן. אני חושב שהוא הולך בכיוון חיובי", אמר הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, דני פרי. "אני מרוצה שהוא מבצע התקדמות, ואנחנו מנסים לעזור לו". במשחק האימון עצמו שיחקו לברון ג'יימס ושאקיל אוניל בשתי קבוצות נפרדות, כשזו של הדיזל ניצחה בסופו של דבר 38:54, כשהסנטר מככב.

"על הנייר זו קבוצה מושלמת. קלעים, שחקנים גדולים, חודרים לסל והמלך", אמר שאקיל הנלהב בסיום האימון. המלך, מצידו, מצא זמן לפרגן חזרה לקקטוס הגדול, ואמר: "הוא בכושר. הוא נראה נהדר, וקשה לבקש יותר ממנו כרגע. הוא רץ את המגרש, משחק הגנה, ונראה טוב מאוד בלואו-פוסט. בשביל זה הבאנו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully