וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מתרץ את התיקו: "השופט לא היה בכושר"

מאמן מנ' יונייטד סימן מטרה אחרי ה-2:2 נגד סנדרלנד: "הוא התהלך כמי שרוצה מנוחה, שופטים מחו"ל בכושר של כלבים רוצחים"

מנצ'סטר יונייטד הוכיחה בפעם המי יודע כמה עד כמה יש לה סבלנות. פטריס אברה, עם הרבה עזרה של אנטון פרדיננד, היה אחראי לשער שוויון דרמטי בתוספת הזמן על סנדרלנד (2:2), והשאיר לאלכס פרגוסון את המקום הראשון לפחות עד יום ראשון. אלא שביונייטד סירבו להתלהב מהמזל ופרגי שלח אצבע מאשימה אל השיפוט, שלטענתו גזל מהשדים האדומים ניצחון.

פרגוסון טען כי השופט אלן ווילי לא נמצא בכושר וזו אחת הסיבות לתיקו של קבוצתו. "הוא לא בכושר", אמר פרגוסון. "זו הסיבה למשחק הזה. אתה רואה שופטים מחו"ל שנמצאים בכושר כמו כלבים רוצחים. יש שופטים טובים אצלנו שנמצאים בכושר, אבל הוא לא היה בכושר, זה מגוחך".

המאמן הוותיק המשיך לשטוח את טענותיו ואמר: "התאכזבתי מהשופט, אני חייב להגיד. הוא לא הוסיף זמן על השער שנכבש. הוא הסתפק בארבע דקות ושתי שניות. הוא למעשה התהלך על הדשא בשער השני כמו מישהו שצריך מנוחה.

"הוא פשוט לא היה מספיק בכושר למשחק בסטנדרטים האלה", המשיך פרגוסון. "ככל ששחקנים נמצאים יותר בכושר, הקצב של המשחק דורש שופט כשיר יותר. לקח לו 30 שניות לרשום כרטיס צהוב ובזמן הזה הוא נח וכתב את השם של השחקן על הכרטיס".

בסנדרלנד כמובן היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה ומהעובדה שהיו רחוקים שניות אחדות מניצחון סנסציוני באולד טרפורד על מנצ'סטר יונייטד. "אני מאוד מאוכזב", אמר דארן בנט בסיום. "חשבתי שהחבר'ה משחקים טוב מאוד. עבדנו קשה מאוד. אתה יודע איך מנצ'סטר יונייטד תשחק בבית, הם כל הזמן לחצו עלינו עוד ועוד. זו נקודה טובה בסופו של דבר מכיוון שאם אתה מגיע לאולד טראפורד ומשיג משהו, עשית משהו אבל ברור שאנחנו מתוסכלים שלא השגנו שלוש נקודות".

הארט: "צריך להמשיך לנצח"

הרבה זמן חיכו לזה בפורטסמות - שמונה מחזורים, 240 דקות ארוכות ומייגעות קיוו לניצחון ראשון של הקבוצה בפרמיירליג, והפעם זה הגיע, ובקבוצה חגגו, מלבד ניצחון ראשון גם נקודות ראשונות בליגה, לאחר שהפסידו את כל שבעת משחקיהם הראשונים.

חסן יבדה סידר לפומפי 0:1 על וולבס, ובקבוצה של פול הארט נשמו סוף סוף לרווחה. "חיכינו הרבה זמן לזה", הודה המנג'ר הלחוץ. "זה ניצחון אחד ואנחנו צריכים להמשיך בזה ולהתחיל לטפס בטבלה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה והגנו בחוכמה רבה במחצית השנייה".

בינתיים מתברר כי גם ההנהלה של פומפי מתכוננת למהפך נוסף ומדהים, כשהבעלים הטרי סולימאן אל פאחים עומד למכור את הקבוצה לרוכשים מסעודיה. הרוכש החדש הוא עלי אל פראג', המשתייך לאחת המשפחות העשירות בסעודיה והונו מוערך בכמיליארד דולר.

בקהאם חוזר, גם ויירה חם על קאמבק

* דייויד בקהאם מספר שהוא קרוב לסיכום במילאן האיטלקית, וזאת בהמשך ניסיונותיו להרשים את מאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו ולהיכנס לסגל האנגלי למונדיאל. בקהאם, 34, שמקווה לקחת חלק במונדיאל רביעי בקריירה, צפוי להיות מושאל לרוסונרי בחלון ההעברות בינואר. "ישנן עוד כמה אופציות", מספר בקהאם, שהוזכר גם כמועמד לטוטנהאם, "אבל מילאן היא האופציה הראשונה. זה קרוב מאוד להיסגר".

* "ניוז אוף דה וורלד" אף מפרסם כי פטריק ויירה נחוש בדעתו לחזור לארסנל, וצפוי לשוב אליה בינואר הקרוב. הקשר הצרפתי בן ה-33 לא זוכה לדקות משחק מרובות העונה באינטר, ומעוניין לשוב להרשים את מאמן הטריקולור דומנק במטרה להיכנס לסגל הצרפתי למונדיאל הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully