וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סניידר החזיר את אינטר לפסגה

הקשר ההולנדי הנהדר כבש בדקה ה-93 כדי להעניק לנראזורי 1:2 על אודינזה. סטנקוביץ' (22) ודי נטאלה (27) כבשו לפניו

אחרי ההפסד לסמפדוריה הנהדרת ואיבוד הפסגה בשבוע שעבר, פגשה הערב (שבת) אינטר של ז'וזה מוריניו קבוצה עיקשת נוספת, הפעם בדמות אודינזה בפתח המחזור השביעי של הליגה האיטלקית. הנראזורי פתחו היטב עם לחץ מתמיד על לחץ האורחת מאודינה, ורק החמצות של מונטארי ואטו מנעו ממנה יתרון מוקדם.

השער המיוחל הגיע בדקה ה-22, כשדיאן סטנקוביץ' קיבל כדור מאטו באגף הימני, התקדם, ושלח פצצה אדירה באלכסון כדי לקבוע 0:1 נהדר לנראזורי. שלוש דקות מאוחר יותר הוחלף דייגו מיליטו הפצוע על ידי מריו באלוטלי, ובדקה ה-27 הקצב הנהדר נמשך, כשאנטוניו די נטאלה קיבל כדור עומק ששבר את מלכודת הנבדל של אינטר כדי להכניע את ז'וליו סזאר ולקבוע 1:1, בשערו התשיעי בשמונה משחקים העונה.

החלוץ הבינלאומי המצוין כמעט והשלים צמד בדקה החמישים, כשמנגד סטנקוביץ' ומונטארי החמיצו הזדמנות כפולה גדולה של האלופה. ואז הגיע הרגע הגדול של ווסלי סניידר ושל אינטר, כשהקשר ההולנדי המופלא קיבל כדור בדקה ה-93, ומזווית אלכסונית הכניע את סמיר הנדאנוביץ' כדי להעניק לכחולים של מוריניו שלוש נקודות חשובות, שמשחררות המון לחץ בקרב הנראזורי, ועוזרות למועדון לטפס בחזרה אל המקום הראשון, לפחות באופן זמני.

במשחק שפתח את המחזור נפרדו בארי וקטאניה ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully