וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי: "נגיש תלונה במשטרה נגד השופט"

יו"ר הפועל פ"ת תקף בחריפות את השופט, זיו אלדר: "הוא בושה וחרפה". גיא לוזון: "צריך לקרוא לפ"ת: 'ליפול פתח תקוה'"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

על הנייר, המשחק בין בני יהודה להפועל פתח תקוה היה אמור להיות קרב מעניין, בין קבוצה שניצבת בצמרת, לבין זו שמארחת, ומשוועת לנקודות ראשונות מאז המחזור הראשון. אלא שבפועל, קיבלו האוהדים משחק חם מאוד, לפרקים אלים, שהסתיים עם תוצאה מאכזבת מאוד (1:1), ושני כרטיסים אדומים לצד המארח, שגרמה להרבה עצבים בקרב המחנה של פתח תקוה. בדקה ה-57 ביצע תומר בן חיים עבירה על אסי בלדוט. השופט, זיו אלדר, בחר להוציא למגן את הכרטיס האדום, ובדקה ה-93 הורחק גם נאל חתובה, מה שגרם למארחים להביע את מורת רוחם. בסיום המשחק אף פרצה תגרה אלימה בין מאמן הפועל פתח תקוה, דני ניראון, למנהל קבוצת בני יהודה חזי ראלי, כאשר השניים החליפו ביניהם מילים קשות, קללות ואף דחיפות.

"מרוצה מאוד מהנקודה"

יו"ר הפועל פתח תקוה, דני לוי, התבטא בחריפות נגד אלדר בסיום: "השופט הוא בושה וחרפה. זו שערוריה, איגוד השופטים חייב להתעורר. אם העונה תמשך ככה זה בלתי אפשרי". לוי לא הסתפק בכך, והוסיף: "הפועל פתח תקוה תגיש היום בערב תלונה במשטרת ישראל נגד השופט והלוואי שהוא יצא נקי, אבל זה לא הגיוני. אין דבר כזה בכדורגל להוסיף 17 דקות ורק לחכות שבני יהודה יכבשו, ולהרחיק לנו שחקנים ומאמנים. זה לא יכול להמשך ככה".

לאחר המשחק, כאמור, אירעה תקרית חריפה בין מאמן פתח תקוה, דני ניראון, להנהלת בני יהודה. ניראון התייחס לתקרית, ואמר: "דיברתי עם השופט בסיום על כל מה שהיה, ופתאום הגיעו גיא לוזון וכמה חברי הנהלה של בני יהודה והתלוננו שהם אלה שקופחו. כל הסיטואציה הצחיקה אותי. אז נכנסו לדין ודברים, ומנהל הקבוצה שלהם אמר דברים שלא במקום. קרו דברים שמבחינתי לא צריכים לקרות, היה משחק חם שהתחמם עוד יותר, גיא לוזון טוען שאנחנו כל הזמן נפלנו. אני לא יודע מה הוא ראה, אבל אני ראיתי שנפגענו בגלל שיפוט לא מדויק בלשון עדינה".

גם ניראון תלה את האשמה במשחק על השופט, והוסיף: "זו שערוריה שתמיר בן חיים הורחק, בכל חיי לא ראיתי ששחקן מורחק על הרמת רגל גבוהה מבלי לפגוע בשחקן יריב. בסופו של דבר אני שמח שהצלחנו לעצור את הסחף ולהוציא נקודה, צריך לשים את המשחק והתקריות מאחור ולנצל את הפגרה כדי להגיע כמה שיותר מוכנים מול הפועל חיפה".

גם אלי אברבנל תלה את האשמה במשחק החלש על השופט: "אני לא רוצה לדבר על שופטים, אבל כנראה שגם שופט יכול לתפוס יום חלש. אני מאוכזב שלא השכלנו לנצח, כי היינו יכולים, ואני לא יודע מאיפה המציאו את האדום לתומר בן חיים, ואת הפנדל בפתיחה". עם זאת, אברבנל מצא גם נקודת אור במשחק: "אני מרוצה מאוד מהנקודה ומההקרבה של השחקנים. היה חשוב לנו לעצור את סחף ההפסדים ועשינו את זה. יש פה קבוצה צעירה ומוכשרת".

"מה שהיה כאן זה לא כדורגל"

בבני יהודה דחו את ההאשמות נגד השופט, והעדיפו דווקא לשלוח חיצי ביקורת אל היריבה שלהם, מפתח תקוה. מאמן הזהובים, גיא לוזון, אמר לאחר המשחק: "אין לי בעיה להפסיד משחק כדורגל, אבל מה שהיה כאן היום זה לא משחק כדורגל". לוזון לא עצר שם, והמשיך: "הפועל פתח תקוה התעסקו רק בהצגות ובנפילות, ועם איך שהם נראו צריך לשנות להם את השם מ"הפועל פתח תקוה" ל"ליפול פתח תקוה"".

בבני יהודה מאוכזבים מכך שלא הצליחו להוציא יותר מנקודה מול היריבה החלשה, במיוחד לאחר שזו איבדה שחקן, והזהובים היו ביתרון של שחקן לאורך יותר מ-30 דקות. לאחר המשחק התברר כי אסי בלדוט נפצע בצלעותיו, בעוד אלירן עטר נפצע בקרסול. שניהם נלקחו הערב לצילום בבית החולים בכדי לעבור צילום ולקבוע את חומרת הפציעה. ממצאי הבדיקה לא הראו פגיעה רצינית ברגלו של עטר, אשר סובלת מנפיחות, והוא ינוח ביומיים הקרובים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully