וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפעם בורדו נעצרה בירוק

האלופה שגברה על מכבי חיפה, נוצחה 3:1 בסנט אטיין, אחרי 22 משחקים ללא הפסד. ליון ניצחה ועלתה לראשות הטבלה

מה שלא הצליחה לעשות מכבי חיפה, עשתה ירוקה אחרת - סנט אטיין. הקבוצה של אלן פראן קטעה הערב (שבת) את הרצף הנפלא של בורדו, כשגברה עליה 1:3 והנחילה לה הפסד ראשון אחרי 22 משחקים. מי שניצלה את ההפסד המפתיע היתה ליון, שחזרה עם ניצחון חוץ מרשים מלאנס, 0:2, שהעלה אותה אל ראשות הטבלה והותיר אותה כבלתי מנוצחת היחידה בליגה. מונפלייה עלתה למקום השלישי בעקבות ניצחון 2:3 על גרנובל האומללה לה עדיין אין נקודות, ופ.ס.ז' איכזבה עם 1:1 שלישי ברציפות, הפעם מול נאנסי בבית.

סנט אטיין - בורדו 1:3

לאחר הניצחון הדחוק על מכבי חיפה וללא יוהאן גורקוף הפצוע, בורדו שוב פגשה קבוצה בירוק, כשהתארחה במגרשה של סנט אטיין המשתפרת. המארחים, שהשתדרגו בעקבות צירופם של הארגנטינאים אוגוסטו פרננדז וגונזאלו ברחסיו, לא ניצחו את האלופה בבית כבר חמש שנים והערב היו הראשונים שמכניעים את סדריק קראסו אחרי חמישה משחקי ליגה נקיים מספיגה ומנחילים לבורדו הפסד אחרי 22 משחקים .

לורן בלאן ערך רוטציה נרחבת בשל העייפות המצטברת ושילם את המחיר. פרננדז נגח לרשת בדקה השמינית את הראשון, וברחסיו בישל לאילאן הברזילאי את השני במתפרצת בדקה ה-29. בורדו הצליחה לצמק משער של ז'וסייה הברזילאי בפנדל בדקה ה-69, בעקבות הכשלה ברחבה על גרגורי סרטיץ' הצעיר, אבל המילה האחרונה הייתה של דמיטרי פאייה, שהבקיע שער נפלא בתוספת הזמן. הפסד ראשון העונה לאלופה שמאבדת את הבכורה בליגה לטובת ליון.

לאנס - ליון 2:0

קבוצתו של קלוד פואל, חזרה לליגה עם מאזן מושלם בליגת האלופות לאחר שני משחקים, והמשיכה לאותת שזאת עשויה להיות העונה שלה. ליון יצאה למשחק חוץ באיצטדיון הקשה של לאנס, המקום בו המקומיים עדיין לא נחלו הפסד, וחזרו עם 3 נקודות יקרות, שהעלו אותם אל פסגת הליגה הצרפתית. האורחים פתחו בלחץ על שערה של לאנס, ומצאו את הרשת כבר בדקה ה-6, כשסידני גובו העלה אותם ליתרון.

לאנס ניסתה להיאבק בחזרה למשחק, אבל ליון הציגה הגנה קשוחה, ובדקה ה-78 מצאה את השער הבטיח את הניצחון, כשקים קאלסטרום השבדי התכבד בכיבוש, והעלה את קבוצתו אל ראשות הליגה.

פריס סן ז'רמן - נאנסי 1:1

פתיחת העונה המעודדת של הפריסאים נעצרה בשני המחזורים האחרונים, אז סיימו פעמיים ב-1:1 מול ליון ולוריין. אנטואן קומבוארה חסר גם הפעם את מבלוט ארדינג הפעלתן בהתקפה, ותוצאת ה-1:1 חזרה על עצמה. יוסוף חאג'י המרוקני, שכבש צמד במחזור הקודם, הכניע גם את גרגורי קופה בדקה ה-14, אבל סטפן ססניון השווה מקרוב אחרי ארבע דקות. פ.ס.ז' מאבדת גובה ומתרחקת מהצמרת.

ראן - אוקזר 1:0

פרדריק אנטונטי חווה הפסד ראשון מאז מונה למאמן ראן, כששחקניו לא יכלו לאלופה בורדו והפסידו 1:0 בשבוע שעבר. הקבוצה מבריטני ציפתה להתאושש בבית על חשבון אוקזר נטולת הכוכב הפולני אירניוש ילן, אך נוצחה בשנית. קרלוס בוקאנגרה האמריקאי ראה אדום אחרי עבירה בדקה ה-17, והקפטן בנואה פדרטי כבש בבעיטה חופשית את שער הניצחון של אוקזר.

משחקים נוספים:

גרנובל - מונפלייה 3:2
לגרנובל: דניאל ליובויה (47), ניקולא דיוז (90). למונפלייה: ויקטור הוגו מונטאניו (3), ננאד דזודיץ' (13 ו-49)

ניס - ואלנסיין 2:3
לניס: שאוקי בן סעדה (67), אוליבייה אשואפני (73), דויד דוקורטיו (77 עצמי). לוואלנסיין: ממאדו סמאסה (40 בפנדל), קרלוס סאנצ'ז (51)

סושו - לה מאן 0:1
לסושו: מרווין מרטאן (78)

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully