וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "את הציפיות התקשורת מייצרת"

3.10.2009 / 19:58

מאמן מכבי ת"א התקשה להשלים עם כשלון קבוצתו מול עכו: "אסור לספוג שער כזה". הוכנבוים: "כסף לא משחק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המשחק הזה כלל לא הופיע בטופס הטוטו, מעטים היו האנשים שהאמינו כי יש סיכוי להפתעה וגם אותם ניתן היה למצוא לבטח אך ורק בעכו. מכבי תל אביב פגשה הערב (שבת) בבלומפילד את הפועל עכו, נועלת הטבלה שהשיגה רק נקודה אחת לפני כן, ולא הצליחה לנצח. הצהובים אמנם מצאו את הרשת מרגלי המחליף ציון צמח בדקה ה-79 וחשבו שדילגו מעל המכשול, אבל גבע ברקאי איזן בנגיחה לרשת החשופה בדקה ה-86 וקבע 1:1 מפתיע.

ייני: "דווקא היה לנו משחק טוב"

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, לא קיבל את התוצאה בשלוות נפש: "צריך לקחת בחשבון שבכדורגל רואים גם דברים כאלה ואני חושב שחבל. ידענו שמחכה לנו משחק קשה מאוד. במשחק כזה אתה צריך לנצל את ההזדמנויות שאתה מגיע אליהן. הצלחנו להבקיע את השער בדקה טובה והאכזבה היא מהשער הטפשי שקיבלנו. קבוצה שרוצה לרוץ קדימה, לא יכולה לספוג כזה שער. את הציפיות התקשורת מייצרת".

עוד הוסיף המנג'ר: "אני לא כועס על השחקנים, כועס רק על עצמי. המשחק הסתיים ומבחינתי הוא היסטוריה ואנחנו מסתכלים קדימה, אבל חבל כי אלו נקודות שאנחנו מאבדים ואלו נקודות שכבר היו לנו ביד. נצטרך לתקן בהמשך. לגבי ההרכב, אני עושה שיקולים רק של מי שיכול לתרום לנו כרגע ובכל רגע נתון. מי שייכנס לכושר עם הדרך, יהיה על הרכבת ומי שלא יחכה בצד.
קשה לנתח את ההחמצות שלנו, אנחנו כן מגיעים להזדמנויות ולצערי אנחנו מחמיצים, אלו דברים שקורים בכדורגל. האכזבה הגדולה שלי היא עצם ספיגת הגול שהיה ממש ממש מיותר, ואסור לספוג אותו אחרי שאתה מוביל בדקה 80.

מהמוטיבציה של השחקנים, נמני היה מרוצה: "היום ראינו שבאו בגישה אחרת, הם היו בסדר גמור, זה היה משחק קשה וידענו את זה. נראה העונה הרבה משחקים של קבוצות שיגיעו להסתגר וינסו לצאת למתפרצות, אנחנו מצידנו נצטרך לנצל את ההזדמנויות שאליהן נגיע". על המחליף ציון צמח: "ציון הוא שחקן צעיר ומאוד מוכשר. אנחנו בונים עליו לעתיד ונשלב אותו בצורה שנחשוב לנכון שבה הוא יוכל לתרום לנו הכי הרבה, כמו שילוב של עוד שחקנים צעירים בעתיד. לגבי האחרים אני לא רוצה להעביר ביקורת על אף שחקן אחר."

הקשר שרן ייני התייחס למשחק משחק שלישי בלי ניצחון של הצהובים: "היה לנו משחק קשה, אבל טוב. כבשנו מאוחר, אבל גם ספגנו בסוף ונלמד מזה. בכדורגל לא תמיד הכל הולך לפי התכנית, נמשיך לעבוד קשה ולהיות ביחד.

כשנשאל אם המשחק היה באנקר, אמר ייני: "נכון, זה משחק שאמור להיות באנקר, והנה זה לא היה. עשינו תיקו שמבחינתנו הוא כמו הפסד. זה הכדורגל וננצח את המשחקים הבאים. יש לנו קבוצה מצוינת לפי דעתי, זה לא אותו חומר כמו בשנה שעברה ותראו בהמשך העונה שהטעויות לא יחזרו ואם נוביל ננצח משחקים. אנחנו רוצים לקחת את הנקודות בכל משחק. היום זה לא הלך וננסה שוב במשחק הבא".

גורם במכבי ת"א: "יש לנו בעיה קשה בהתקפה"

הקשר תמיר כחלון, שסובל מפציעה מתמשכת במפשעה, יקבל השבוע זריקה ובעקבותיה ינוח מספר ימים, כאשר בקבוצה מקווים לנצל את פגרת הנבחרת בשבוע הקרוב בכדי לאפשר לו החלמה ולהכשירו לקראת המשחק נגד הפועל רעננה בעוד שבועיים.

בקבוצה נשמעו מחמאות רבות לקשר ציון צמח, שנכנס כמחליף ואף הבקיע את השער. לעומת זאת הביעו גורמים במועדון אכזבה מהיכולת החלשה שמפגין החלוץ יובל אבידור, למרות הקרדיט המתמשך שהוא מקבל עד כה מהצוות המקצועי. "אין ספק שיש לנו בעיה קשה בהתקפה, ואנחנו לא מנצלים מספיק את ההזדמנויות הרבות שאנחנו מגיעים אליהן, וכשלא מבקיעים גם סופגים", אמר גורם במועדון.

ארבעה משחקניה הזרים של הקבוצה זומנו למחנות האימון של נבחרות ארצם במהלך השבוע הקרוב - רונאלד ראלדס לנבחרת בוליביה, עמנואל מאיוקה ייצא למחנה האימון של זמביה, אנדריי קומאץ' יצטרף לנבחרת סלובניה ואיליה יבוריאן זומן לסגל ארמניה, לקראת המשחקים נגד ספרד וטורקיה.

ביום ראשון בצהריים (12:00) תקיים הקבוצה משחק אימון נגד בני יהודה במגרש בשכונת התקווה, כאשר ביום שלישי מתוכנן לצהובים משחק אימון נוסף נגד עירוני בת ים.

הוכנבוים: "הלב והנשמה עשו את ההבדל"

בעכו, איך לא, היו שבעי רצון מנקודה לא צפויה איתה יחזרו הביתה. "זו תוצאה טובה עבורנו, במיוחד לאור המומנטום הלא טוב איתו הגענו", אמר בסיום המאמן ירון הוכנבוים. "מכבי קבוצה טובה שסובלת מחוסר מזל, ויש לה קשר אחורי מיוחד כמו ישראלביץ' ששובר הכל במרכז המגרש. ידענו את זה, התכוננו אליו ופעם אחת הוא ברח לנו ושילמנו את המחיר.

על החזרה מפיגור, הוסיף המאמן: "כבר חזרנו מפיגורים של יותר מ-1:0, האמנתי שנצליח לכבוש ומיד אחרי שספגנו יצא קשר ונכנס חלוץ. לפעמים חילוף כזה מצליח, וזה בסדר. הפעם זה קרה, תודה לאל. לשחקנים שלי יש אופי מצוין גם בלי קשר לשיוויון, אפילו אם היינו מפסידים היום. אין לי טענה לשחקנים שלי - הם עמדו יפה וקשה לסגור את מכבי. מה שמאפיין את השער זה שאנחנו כנראה טובים במצבים נייחים, והבלמים צריכים לשחק חלוצים. אני חושב שגם במשחקים שהפסדנו נראנו טוב על המגרש, מבחינתנו זו מלחמת הישרדות והשחקנים הבינו זאת היום. יש לנו מקום לעוד זר אחד, ואני מחכה להבאתו.

על הבדלי התקציב הגדולים בין שתי הקבוצות ששיחקו הערב בבלומפילד, אמר: "כסף לא משחק על המגרש. ביטלנו הרבה מאוד דברים אצלם, עשינו דברים בהתקפה שגרמו לנו להיראות טוב יותר ובסופו של דבר הלב והנשמה עשו את העבודה".

הבלם איציק כהן: "סך הכל אנו שמחים, ידענו שיהיה משחק קשה ורצינו לפחות לצאת עם משהו. אני שמח שלקחנו נקודה כי הרבה מהיריבות שלנו לתחתית תאבדנה כאן נקודות. באנו על שכרנו בשער שכבשנו כי גם לי וגם לגבע ברקאי היה משחק טוב לאורך כל 90 הדקות. יש צדק בכדורגל, והכי חשוב שעזרנו לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully