וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע ווינר: חולוניה עולה למלחה

3.10.2009 / 18:29

תנסה להפתיע את הפועל ירושלים (20:50, 5 ו-HD 5) במוקד רבע הגמר. מכבי חיפה תפגוש את נהריה (18:25, 5 ו-HD 5)

גביע ווינר 2009 ייצא לדרך מחר (ראשון) במלחה עם שני משחקי רבע גמר מעניינים ומשחק ראווה מוקדם. במשחק המעניין של הערב תפגוש מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים, את מחזיקת גביע המדינה הפועל חולון, שצפויה להיות מלווה בכ-500 אוהדים רעשניים במיוחד. במשחק השני ייפגשו מכבי חיפה, אחת המועמדות הבולטות השנה לצמרת הליגה, ולאיום על ההגמוניה של מכבי תל אביב, עם עירוני נהריה, שמגיעה כאנדרדוג מובהק, אך ככזו שיכול לעשות צרות לכל קבוצה. במשחק המוקדם ייפגשו העולות אליצור מכבי נתניה והפועל עפולה (16:15).

במשחקי גביע ווינר יונהגו לראשונה שיטת הסטטיסטיקה החדשה שהתקבלו בכנס הסטטיסטיקה של היורוליג בסוף השבוע. במסגרת השיטה החדשה יחשבו אסיסטים גם למהלכים שבהן נמסר כדור לשחקן והוא קלע נקודות מקו העונשין ולא ממהלך ישיר. כמו כן בסטטיסטיקה של ליגת העל העונה יספרו גם מספר ההטבעות, ומספר הדיפות הכדור ששחקן הדף, גם אם לא הובילו לחטיפות.

הפועל ירושלים – הפועל חולון (20:50, ספורט 5)

אחרי לא מעט סימני שאלה במהלך הקיץ, נראה כי הסגל של גיא גודס מתחיל לקבל צורה, בעיקר בזכות ההצטרפות של גומא אגיאר והתמיכה שלו בקבוצה. עדיין לא ברור האם יוגב אוחיון יוכל לקחת חלק במשחק, כשהוא עוד לא חתם על החוזה שלו, למרות שכל התנאים בין הצדדים סוכמו, ורק במידה ויעשה כך ישותף. בירושלים מרוצים מאוד מההשתלבות של דיז'ון תומפסון וטרה סימונס, ולוקחים את גביע ווינר, בו הם זכו בעונה שעברה, ברצינות רבה. "אנחנו רוצים לחבר את השחקנים כמה שיותר טוב ומהר לקבוצה", אמר גיא גודס בסוף השבוע לאתר הרשמי של הקבוצה. "יש לנו הרבה משימות בחודש הקרוב, ואנחנו רוצים להתחיל את העונה בטעם טוב כמה שיותר".

גם הפועל חולון פתחה את העונה עם לא מעט סימני שאלה, אך בניגוד לירושלים הקבוצה של עמיר עוזי לא מתחילה להראות כדורסל חיובי. ההפסד לעירוני רמת גן ביום חמישי האחרון רק חשף חלק מהבעיות של הקבוצה, כשהזרים פול דילייני ומארק סאנצ'ז לא מבריקים. מי שכן נראה טוב במדי חולון הם המצטרפים החדשים יוני ניר ועדי פרג, שמוסיפים איום על הסל בסגל הקצר של הקבוצה. 500 אוהדי חולון צפויים להגיע לאולם במלחה, כשלפני הנסיעה למשחק הם אמורים להגיע בצהריים לגן סאקר ולערוך שם הפנינג. פרננדו גוטמן הפצוע, צפוי להעדר מהמשחק.

מכבי חיפה – עירוני נהריה (18:25, ספורט 5)

במכבי חיפה מנסים לשמור על כמה שיותר שקט תעשייתי מתחילת ההכנות לעונה, עד כמה שהדבר האפשרי, במיוחד כשאחד השחקנים היותר מעניינים באירופה משחק בשורות הקבוצה. התצוגות המצוינות של הקבוצה במשחקי האימון לא מסנוורות את ראשי המועדון, שעדיין שוקלים להתחזק, בלי כל קשר לאפשרות לשחק בעונה הקרובה ביורוקאפ, שטרם נסגרה. עם זאת בחיפה לא מתכוונים להעמיס יותר מדי על השחקנים, כשהמטרה היא שכל שחקן מהסגל ישולב כ-20 דקות במשחק. בקבוצה מאמינים כי ניתן להגיע לשלבים המאוחרים של המפעל, ויעשו הכל כדי להביא תואר ראשון לחיפה. ג'רמי טיילר, הפורוורד החדש של הירוקים, נחבל בשבת באימון הערב בצלעות, הובהל לבית החולים רמב"ם. טיילר שוחרר לאחר שנבדק, אך צפוי לפספס את המשחק נגד נהריה.

בניגוד לשנים האחרונות, בעירוני נהריה מנסים לשדר העונה אווירה צנועה, בהתאם לסגל השחקנים שעומד לרשותו של המאמן יעקב ג'ינו. אם עד לפני חודש הסגל מנה גם את יוגב אוחיון, אז לפני שבוע נסגרה עסקת העברתו להפועל ירושלים, וכעת מלאכת הובלת הכדור נופלת בעיקר על עודד שעשוע, והגארדים הזרים טאשיד קאר וקייל מקאלרני. בנהריה מקווים כי דימארקו ג'ונסון, שמציג עד כה יכולת טובה מאוד במשחקי האימון, ימשיך ביכולת הטובה, ואולי ירשום את ההפתעה הגדולה של משחקי רבע גמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully