וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף עובר לשכנוע אגרסיבי

יו"ר ארגון המאמנים ישכנע מאמנים לא להשתתף בהשתלמות של משרד החינוך, כפי שמחייב המשרד כדי לאמן תלמידים בבתי ספר

הסכסוך המתוקשר בין צביקה שרף למשרד החינוך נמשך, כאשר כעת מתברר כי יושב ארגון מאמני הכדורסל מתכוון להתייצב ביום ראשון בבוקר בכניסה לבית הספר עירוני ט' בתל אביב כדי למנוע ממאמני כדורסל שמאמנים תלמידים בבתי ספר מלהשתתף בהשתלמות של המשרד.

כידוע, משרד החינוך דורש שמאמני הכדורסל יעברו השתלמות מיוחדת בחינוך, אחרת הם לא יורשו להמשיך ולאמן תלמידים בבתי ספר, מהלך אשר שרף מתנגד לו. שרף טוען כי בעצם המהלך המשרד מבטל את ההסמכה של מאמני הכדורסל, שנרכשה בבית הספר למאמנים הפועל בפיקוח של משרד החינוך, כך שלא יכול להיות שמצד אחד המשרד מעניק הכשרה למאמנים ומצד שני הוא מסרב להעסיק אותם בבתי הספר מכיוון שהם אינם עומדים בקריטריונים שזה עתה הומצאו על ידי המפקח על החינוך הגופני.

במהלך השבוע שעבר שוחח שרף עם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בנושא והיא מצידה הבטיחה לפעול ומינתה את מנכ"לית המשרד, אורלי פרומן, ואת ראש מינהל הספורט, אורי שפר, לטפל בנושא. השניים נפגשו עם שרף, אך בשלב זה ההשתלמות לא בוטלה. באחד מהדיונים עלתה האפשרות שמאמנים שעומדים בקריטריונים מסוימים יקבלו פטור מההשתלמות, אך הנושא לא הובהר סופית. לפי המידע שיש בידי ארגון המאמנים, רק מספר מאמנים בודדים נרשמו להשתלמות, אך שרף וחבריו להנהלת הארגון מתכוון לשכנע גם את אותם מעטים לא להשתתף בהשתלמות.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully