וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר עלול לא להגיע לנבחרת

שלטונות הצבא דורשים משחקן אספניול להתייצב לטירונות בשני. סוכנו: "זה עשוי לגרום נזק בלתי הפיך לקריירה האירופית שלו"

רונן קצב, סוכנו של בן סהר, הוציא היום (שבת) הודעה לתקשורת, בה הוא מבקר את דרישת שלטונות צה"ל ששחקן אספניול יתייצב לטירונות ביום שני הקרוב. בנוסף, קצב ציין כי נכון לעכשיו כוונתו של בן סהר היא להחרים את משחקי נבחרת ישראל הקרובים נגד מולדובה ושוויץ.

בהודעה שפרסם קצב נכתב: "למרות הרצון העז של בן להתייצב ולתרום את חלקו למאמץ המשותף בנסיון האחרון והחשוב בקמפיין זה, נכון לעכשיו נראה כי הגעתו והשתתפותו מוטלים בספק עקב דרישת הצבא להתייצב לטירונות ביום שני. הדרישה הזאת עשויה לגרום לבן נזק כבד ובלתי הפיך לקריירת המשחק שלו באירופה".

קצב הוסיף: "מה בעצם הצבא מצפה ממנו, שיפרוש ויגיע לשירות? מה הצבא מצפה מאספניול שהשקיעו ברכישת השחקן ממון רב, שיתנו לו ללכת לישראל לעשות צבא באמצע העונה? או שלא ישחק במשחקי הנבחרת החשובים שעוד נותרו? לבן הייתה אפשרות לא להתגייס, אבל הוא בחר כן לתרום וכן להתגייס. במשך תקופה ארוכה טופל הנושא בין הצבא להתאחדות לכדורגל, ועד לרגע זה לא נמצא פתרון לבעיה. אנחנו מצפים למציאת פתרון הולם והגון על מנת שבן כן יוכל להגיע למשחקי הנבחרת. בן יהיה גאה להגיע לטירונות בפגרה הראשונה שתהיה לו בספרד, וכן לשרת את ישראל והצבא בכבוד בספרד וגם בארץ בכל פגרה שתהיה לו ממשחקי קבוצתו. גם היום בן מהווה שגריר של ישראל במסגרת פעילותו המקצועית בספרד".

קצב סיים את המכתב בנימה אישית: "אני קצין מילואים ביחידה קרבית, שרתתי בלבנון ואני הראשון שמכיר בחשיבות השירות הצבאי והתרומה למדינה. אבל במקביל אני היום סוכן המייצג עשרות רבות של ספורטאים וכואב לי לראות איך טובים ורבים מהם מגיעים לצבא פעמיים בשבוע לשתות קפה עם הרס"ר, והולכים לדרכם. לא הגיע הזמן להפסיק עם הכיסוי תחת הזה ולמצוא לספורטאים בכירים עיסוק מועיל יותר? לא עדיף ששחקן נבחרת צעירה מוכר, במקום לפתוח ממטרות יעביר פעמיים בשבוע שיעור ספורט לילדים מוגבלים? הגיע הזמן שהמוסדות יעשו סדר בעניין השירות הצבאי וניצול מועיל יותר של ספורטאים למען הקהילה, ולא לעשות וי ליד כל מי שמתגייס ואחרי הגיוס לא תורם בעצם שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully