וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשביאק וזינגר נפגשו עם ג'יבריל רג'וב

יו"ר הוועד האולימפי בישראל והמנכ"ל שוחחו עם יו"ר הוועד האולימפי הפלסטיני, והזמינו אותו לביקור בארץ

יו"ר הוועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק, והמנכ"ל אפרים זינגר, המשתתפים בקונגרס הוועד האולימפי הבינלאומי בקופנהגן, נפגשו הבוקר (שבת) עם יו"ר הוועד האולימפי הפלסטיני ג'יבריל ראג'וב, שנבחר לתפקיד זה בינואר השנה. ראג'וב משמש גם כיו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית. זו הפעם הראשונה שהישראלים ניפגשו עם יו"ר פלשתינאי וקיימו עמו שיחה.

במהלך הפגישה סיכמו ורשביאק וזינגר עם ג'יבריל ראג'וב כי עם שובם לארץ ישלחו לו הזמנה לביקור רשמי בישראל ולפגישת עבודה בה ינסו הצדדים לגבש תכנית שיתוף פעולה לקידום הבנות בין הצדדים באמצעות הספורט. ראג'וב סיפר לורשביאק וזינגר כי בסוף השנה יתקיים משחק כדורגל מיוחד במינו שימשוך תשומת לב מיוחדת בין נבחרת הנשים של פלסטין וירדן.

את דיוני הקונגרס הבינלאומי הבוקר פתח מזכ"ל האום באן קי מון, שסיפר כי נושא הספורט תופס מקום מכובד בעצרת הכללית של האו"ם, השואפת להפוך את הספורט לאמצעי לקידום נושאי השלום. עוד לפני פתיחת הדיונים הבוקר שוחח באן קי מון עם מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר, שהביע תקוותו שבמזרח התיכון נדע להביא את יתרונות הספורט כאמצעי לקידום השלום באזור. אחד הנושאים החשובים שנדונו היום בקונגרס היה מערכות היחסים בין הספורטאים האולימפיים לוועדים האולימפיים והתאחדויות הספורט במדינות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully