וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד סיימה ב-0:0 מאכזב עם הפועל ר"ג

אשדוד סיימה בתיקו שני רצוף מול עולה חדשה, הפעם 0:0 עם הפועל ר"ג. אוחיון החמיץ פנדל. אוזן: "אין משחקים קלים"

אחרי שלושה מפגשים מול עולות חדשות בהם צברה שבע נקודות מתוך תשע, מ.ס. אשדוד שוב התעמתה הערב (שבת) עם עולה חדשה, הפעם בדמות הפועל רמת גן, שקיבלה בחזרה את מאמנה, יובל נעים, ששב לקווים לאחר הרחקה. אלא שאשדוד שוב הציגה יכולת מאכזבת, והיא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. שוב פעם משחק נרפה ולא יעיל, שוב ההתקפה לא מתפקדת, ושוב זה הסתיים בנקודה בלבד מול קבוצה שהחבורה של יוסי מזרחי צריכה לנצח, לפחות על הנייר. רמת גן, לעומת זאת, משיגה תוצאת תיקו שלישית בחמישה משחקים.

המשחק נפתח דווקא בצורה מעניינת, שכבדקה ה-14 הגביהה אורי אוזן כדור מהאגף, וחיים מלכה הכשיל ברחבה את דימיטאר מקרייב. אסף קינן לא היסס והצביע אל הנקודה הלבנה, אלא שמשה אוחיון בעט את הפנדל חלש, ורפי כהן הצליח להדוף בלי הרבה בעיות. שתי הקבוצות הציגו משחק מפוזר, ובדקה ה-30 קיבלה רמת גן הזדמנות כפולה טובה, אלא שסטויקיץ' הדף תחילה את הבעיטה של עמית אוחנה, ולאחר מכן זו של בני חדד הלכה החוצה. המחצית השניה הלכה בדיוק כמו הראשונה: משעממת, דלוחה, ועם מעט מאוד הזדמנויות משני הצדדים. זה הסתיים ב-0:0 מייצג ומשקף. לשתי הקבוצות לא הגיע לנצח כאן.

מגן אשדוד, אורי אוזן, אמר בסיום: "אין משחקים קלים בליגת העל ואין משחקים בטוחים. אחרי הפגרה נתחיל לשחק נגד הגדולות וזה יהיה המבחן שלנו. אין ספק שצריך לשפר את היכולת, למרות ששיחקנו נגד עולות חדשות, ומדובר בקבוצות לגיטימיות בליגת העל. אם משה היה מבקיע את הפנדל אולי הדברים היו נראים אחרת, אבל נקווה שיהיה טוב יותר במשחקים הבאים".

מנגד, מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, דווקא היה מבסוט: "אני מרוצה מהעובדה שצברנו שש נקודות עד עכשיו. לגבי התיקו של היום, לא צריך להיות חזירים, גם נקודה בחוץ זה טוב. אנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא. רצינו ליגת על, וזה מה שקיבלנו". הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שנפצע והוחלף כבר בדקה ה-12, סובל ממתיחה חזקה בשריר רגלו והוא צפוי למנוחה של מספר ימים.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן (עידן ויצמן, 75), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, משה אוחיון, שי רביבו (ברוך דגו, 75), ברק בדש (ניר נחום, 55), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הרכב הפועל ר"ג: רפי כהן, קובי מוסא, חיים מלכה, אסי דומב, בני חדד, הרוויה קובצ'ביץ' (קרלוס צ'קאנה, 12), וויליאם סווארז, קובי חסן (בן לוז, 75), שי חדד, עמית אוחנה (גולן חרמון, 66), ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully