וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב והפועל עכו נפרדו ב-1:1

כמו בעונת הגלקטיקוס, עכו שוב הגיעה לבלומפילד והממה את הצהובים המאכזבים, עם תיקו מפתיע משער של גבע ברקאי

אחרי שחוותה את ההפסד הראשון שלה בליגה לעונת 2009/10, מכבי תל אביב רצתה לחזור למסלול הניצחונות ועל הנייר היא לא יכלה למצוא יריבה נוחה יותר להתאוששות מאשר נועלת הטבלה הפועל עכו. הצהובים לא שכחו את המפגש האחרון בין השתיים לפני שלוש שנים, אז הביסה עכו מהלאומית את מכבי של טון קאנן הנשכח 0:4 בבלומפילד במסגרת גביע המדינה, וזה כנראה עמד בעוכריהם בדרך ל-1:1 מאכזב ואיבוד של שתי נקודות באופן ממש לא צפוי.

בן בנימין שחקן הפועל עכו מנסה לעצור את גיז'רמו ישראלביץ' שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
הצהובים ציפו למשחק קצת יותר נוח. ישראלביץ' נתקל בבנימין/יותם רונן

הקהל הצהוב, בתוכו גם הבעלים מיטש גולדהאר שביקר אפילו בשער 11, ציפה למשחק ביתי קל שיסתיים עם מספר כדורים ברשת של דודו גורש, אבל לעכו קורה משהו כשהיא פוגשת את מכבי תל אביב. ירון הוכנבוים ושחקניו נשענו על הזכרון המתוק ממרץ 2006, סגרו בצורה חזקה את חלק המגרש שלהם וניסו לצאת למתפרצות, אותן לא הצליח לנצל רועי דיין החלוד.

הקבוצה של אבי נמני נראתה נואשת לאיזו פעולה יצירתית של אחד מקשריה, אבל איביצ'ה אילייב ובעיקר יוסי שבחון היו אנמיים ולא היוו כל השפעה על המשחק ההתקפי. איליה יברויאן, שהבקיע עד כה ארבעה שערים, חיכה לשווא לכדורים בחוד ומשלא ראה כאלה נע לאחור וניסה ליצור לעצמו הזדמנויות. רק גיז'רמו ישראלביץ', שקיבל הוראה לעבור לתפקיד קדמי יותר לאחר החילופים, הראה שמץ של טכניות אצל הצהובים ובישל בצורה נהדרת למחליף ציון צמח בדקה ה-79.

זה היה נראה כאילו השער השני של מכבי הוא רק שאלה של זמן, אבל עכו שלחה גם את הבלמים שלה איציק כהן וגבע ברקאי - הטובים והיציבים בשורותיה - לכיוון שערו של לירן שטראובר, והצמד בנה את שער השיוויון, כשכהן העביר רוחב, שטראובר הדף רע וברקאי נגח לרשת החשופה בדקה ה-86. עכו משיגה נקודה שנייה העונה, ויכולה להרגיש מאוד מעודדת לקראת ההמשך. לאבי נמני יש הרבה עבודה, בעיקר בכל הקשור לחלק הקדמי, שגם ביום רע היה צריך להביא ניצחון ביתי מול העולה החדשה.

מהלך המשחק

דקה 5: הגבהה משמאל פגעה בטננבאום, הגיעה לשבחון והקשר בעט ברשלנות מעל השער ממטרים ספורים.

דקה 22: אילייב סובב כדור חופשי בימין מ-16 מטרים, אך הבעיטה סטתה שמאלה והחטיאה את המסגרת של גורש.

דקה 27: ניסיון ראשון של עכו לעבר שערו של שטראובר, שלא התקשה לקלוט בעיטה חלשה של מ'בה מ-20 מטרים.

דקה 49: אבידור מצא במסירת עומק נהדרת את יברויאן, אבל גורש יצא נהדר ומנע שער בטוח.

דקה 50: סימנטוב מצא עצמו לבד ברחבה, בעט לרוחב השער תוך כדי כריעה וטומאסיץ' כמעט כבש שער עצמי.

דקה 53: סימנטוב הגביה כדור חופשי לעבר הרחבה, מ'בה נגח מדויק לפינה, אבל שטראובר מנע שער בזינוק נהדר.

דקה 68: מאיוקה נותר פנוי מול גורש, אבל השוער שוב יצא טוב ובלם את המחליף הזמבי. הכדור הגיע לייני שירה מרחוק, וברקאי בלם בגופו את הניסיון.

דקה 73: מאיוקה קיבל כדור מול גורש, השוער עצר ויברויאן גילגל את הריבאונד לרשת, אך השער נפסל בצדק עקב נבדל קטנטן של החלוץ.

דקה 79: גול! הבונקר העכואי נפרץ. ישראלביץ' הקפיץ כדור עומק חכם לעבר המחליף צמח, שעבר את גורש וכבש לשער החשוף. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 86: גול! הבלם איציק כהן העביר כדור רוחב, שטראובר יצא רע ונפגע, והבלם השני ברקאי נגח לרשת מול שער ריק. 1:1 מפתיע.

דקה 90: נוהיו קיבל מסירת רוחב, דחק את רגלו והכדור חלף סנטימטרים מהקורה. מכבי ניצלת בנס.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, איביצ'ה אילייב (דור מלול, 59), יוסי שבחון (ציון צמח, 70), יובל אבידור (עמנואל מאיוקה, 59), איליה יברויאן.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן (רון בן נחום, 70), גבע ברקאי, איציק כהן, ג'וני טננבאום, בן בנימין (אושרי גיטא, 80), אדק מ'בה, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, שחר סימנטוב, רועי דיין (ארדיאן נוהיו, 67).

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. יותם רונן
גם הוא לא רווה נחת בשער 11. גולדהאר עם האוהדים/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully