וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "טורס ודרוגבה הם שני החלוצים הטובים בעולם"

המנג'ר האיטלקי של צ'לסי לא יכול היה לשווק טוב יותר את המשחק בין קבוצתו לליברפול, והודה: "הבעיות שלנו נפתרו"

מנג'ר צ'לסי קרלו אנצ'לוטי משוכנע שהבעלים רומן אברמוביץ' מרוצה מהתקדמותה של הקבוצה, מאז שעברה לידיו המקצועיות. ערב המחזור השביעי בפרמיירליג, צ'לסי מובילה את הליגה יחד עם מנצ'סטר יונייטד ובנוסף היא מדורגת ראשונה בבית ד' בליגת האלופות, הליגה שנחשבת כעדיפות עליונה לדעתו של אברמוביץ'.

ראוי להזכיר שבתקופה זהה בשנה שעברה, מעמדו של המנג'ר לואיס פליפה סקולארי נראה יציב ואיתן, אלא שאז הגיע הפסד 1:0 לליברפול, שדרדר את דרכה של הקבוצה וסלל את דרכו של הברזילאי החוצה. כנראה המשחק נגד ליברפול ביום ראשון הקרוב לצד ההפסד לוויגאן במחזור האחרון, גרמו לבעלים רומן אברמוביץ' לבקר באימון הקבוצה ביום שישי, ללחוץ את ידי השחקנים ולשוחח עם אנצ'לוטי.

בתום האימון והפגישה סיפר המנג'ר האיטלקי לעיתונאים: "דיברתי עם רומן כשהוא ביקר אותנו באימון ביום שישי. לא שאלתי אותו אם הוא מודאג, הוא שמח כי קבוצתו מובילה במשותף את הפרמיירליג וגם את הבית שלה בליגת האלופות. בשני המשחקים האחרונים שלנו לא שיחקנו טוב, אבל כשאי אפשר לשחק טוב חשוב לדעת איך לנצח בכל זאת. לפעמים, כשדברים לא נראים כל כך טוב צריך לנתח את המצב ועשינו את זה, פתרנו את הבעיות".

במשחק נגד ליברפול (ראשון, 17:00, ספורט 2) אנצ'לוטי יהנה מחזרתו לסגל של דידייה דרוגבה, שלא שחיק נגד ניקוסיה בליגת האלופות בגלל השעייה. מהצד השני יחכה לו פרננדו טורס, שכבש כבר שמונה שערים העונה. "כרגע הם שני החלוצים הכי טובים בעולם ואני מאוד סקרן לראות את שניהם על המגרש ביום ראשון. עבור אוהדי הכדורגל, זה יהיה נהדר לראות את שניהם על המגרש", אמר אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully